beantwoord

Doorschakelen *21 oplichting

  • 26 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 336 keer bekeken

Gratis service , maar dan tussen dikke haakjes, doorschakelen van vast naar mobiel d.m.v *21. Tot mijn verbaasing zie ik nu op de factuur dat indien ik doorschakel naar mijn mobiel ik kosten betaald als men mij op mijn vaste lijn belt. Deze kosten de normale bedragen die je betaald voor het bellen van vast naar mobiel. Ik vind dit echt pure diefstal, zeker als je zowel vast als mobiel bij Telfort loopt. Dus ik raad iedereen aan dit niet te doen is weer een soort van KPN truc om extra inkomsten te krijgen. Vind dit echt walgelijk en wordt zo langzamerhand doodziek van Telfort..
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 26 oktober 2016, 15:52

Dat is al zo sinds het begin van de doorschakel mogelijkheid...

Niets nieuws, gewoon niet gebruiken als je die kosten niet wil en wel gebruiken als je bereikbaar wil zijn?!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10
Dat is al zo sinds het begin van de doorschakel mogelijkheid...

Niets nieuws, gewoon niet gebruiken als je die kosten niet wil en wel gebruiken als je bereikbaar wil zijn?!

Reageer