beantwoord

dagelijkse gebeld worden door anoniem nummer !

sinds afgelopen maandag wordt ik dagelijkse tussen 17:00 en 19:00 gebeld door een anoniem telefoon nummer. als ik oppak hoor ik niet en wordt er aan de andere kant opgehangen en dat begin ik nu wel zat:@ te worden en volgens mij ben ik niet de enige o ja maandag middag werd ik ook nog eens gebeld door een onbekende meneer dat er een pakketje voor me zou zijn ik heb gezegd dat ik niets verwacht en ook niets heb besteld en heb alleen maar de hangende plaat methode gebruikt en toen op gehangen! en ik ben ook al bekend met de 088 nummers die zo genaamd van microsoft bellen daar trap ik dus niet in dus ik hang meteen weer op ik hoop dat iemand mij kan helpen deze telefoon terreur af te komen want ik ben het zat.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 3 november 2017, 20:03

Hoi alicepinas, wat vervelend dat je zo vaak rond hetzelfde tijdstip gebeld wordt door een onbekend nummer. Je kan je allereerst opgeven voor het Bel-me-niet-register. Gezien het tijdstip van de telefoontjes is de kans zeer groot dat het een belcomputer is van een verkoper. Vaak hoor je dan kort niets en word je daarna doorgeschakeld naar een medewerker voor een aanbieding. Ook kan je melding van telefonische overlast maken. Het is ook erg goed dat je oppast met het bellen naar 088-nummers. Erg verstandig!

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Vervelend! Je kan voorlopig alle anonieme bellers meteen wegdrukken.
Hier staat wat je zelf kan doen.
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/vaste-telefonie/privacy/ongewenste-anonieme-telefoontjes
Reputatie 7
Badge +13
Hoi alicepinas, wat vervelend dat je zo vaak rond hetzelfde tijdstip gebeld wordt door een onbekend nummer. Je kan je allereerst opgeven voor het Bel-me-niet-register. Gezien het tijdstip van de telefoontjes is de kans zeer groot dat het een belcomputer is van een verkoper. Vaak hoor je dan kort niets en word je daarna doorgeschakeld naar een medewerker voor een aanbieding. Ook kan je melding van telefonische overlast maken. Het is ook erg goed dat je oppast met het bellen naar 088-nummers. Erg verstandig!

Reageer