Bewijs opzegging KPN

• 24 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 2074 keer bekeken

Badge
Onlangs heb standaard internet + vast bellen besteld (was al klant met een oud Tiscali T6 abonnement en heb een telefoonaansluiting bij KPN). Het nieuwe modem is binnen en de ingangsdatum van mijn nieuwe abonnement is vastgesteld 29/8.

Waar ik me nu zorgen om maak is dat ik geen bevestiging van KPN heb gehad dat mijn vaste lijn is opgezegd. Omdat de leveringstermijn maar drie weken is geweest vraag ik me ook af hoe het zit met de verplichte opzeggingstermijn van KPN, ik wil natuurlijk niet dubbel gefactureerd worden voor mijn vaste telefoonlijn.

Alvast dank.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als Telfort je nummer overneemt (porteert) wordt KPN automatisch opgezegd... je ontvangt dus automatisch een eindafrekening.

Er kan wel een kleine overlap zijn in de kosten omdat je bij KPN met een opzegtermijn zit.
Badge
Bedankt voor je antwoord Franzki. Ik begrijp dat KPN automatisch wordt opgezegd bij nummerbehoud, maar wat ik me afvraag is wanneer Telfort dit heeft aangevraagd bij KPN, zodat ik weet waar ik aan toe ben wat betreft extra kosten. Het zou fijn zijn als dit soort informatie ook te vinden was op je Mijn Telfort pagina. Waarschijnlijk had ik zelf moeten aangeven dat ik het nieuwe abonnement wilde laten ingaan op het moment dat de opzegtermijn afloopt, maar zo slim ben ik dus niet geweest.