beantwoord

Bellen toegevoegd, welk nummer heb ik?

• 3 december 2019
  • 36 reacties
  • 339 keer bekeken

Toon het eerste bericht

36 reacties

Hallo @Marijke1983 , jammer dat ik je niet verder kan helpen omdat je niet verder geholpen wilt worden.

Wacht daarom s.v.p. de reactie van een moderator af.

P.S. Even voor de duidelijkheid, ik ben géén medewerker van Telfort, maar gewoon een mede forumlid die je probeert te helpen.

Ik kan me de frustratie voorstellen dat het niet meteen wil lukken, overkomt mij ook regelmatig, maar de aanhouder wint.

Dit is mijn laatste reactie naar jou toe, ik wens je veel succes met het oplossen van je vaste verbinding.

Reputatie 1

Heb altijd met vaste telefoon gebeld waarom nu niet daarom mijn frustratie. Je hebt over berichten heen gelezen. Service is niet optimaal en daarom niet tebreden

Reputatie 8
Badge +11

@Marijke1983 je wilt graag weten hoe het ervoor staat met jouw vaste lijn. Ik wilde meekijken, maar ik mis nog steeds jouw huisnummer. Deze had je gepost, maar op advies verwijderd wat goed is, want anders stond het openbaar. Het huisnummer ontbreekt echter nog in jouw Forumprofiel. Wil je het huisnummer toevoegen. Dan kan ik kijken hoe het ervoor staat. 

Het vaste nummer kost in ieder geval 2,50 per maand. 

Als je dan ook nog ook nog onbeperkt wilt bellen naar vaste nummers kost dat nog weer 5 euro extra. En voor mobiel hetzelfde. Meer informatie op deze pagina

Reputatie 1

Ja dat is wat graag wil met die 5 euro extra. Zou je me dat willen wijzigen? Graag! En huisnr waar wijzig ik dat?

Hallo @Marijke1983 , in je profiel staan regels die alleen voor jou en Telfort zichtbaar zijn, daar kun je je huisnummer invullen.

Reputatie 1

Heb ik gedaan 

Reputatie 1

???

Hallo @Marijke1983 , je zult nu de reactie van een moderator af moeten wachten.

Reputatie 8
Badge +11

Ik wil het graag voor je wijzigen, maar ik mag het niet omdat je onder bewind staat. Ik wil je aanraden om contact te zoeken met jouw bewindvoerder. Hij/zij kan de wijzigen doorvoeren, dan wel via Mijn Telfort of door met ons contact op te nemen. Meer kan ik er niet van maken helaas. 

Reputatie 1

Dan wil ik dat vaat bellen word geannuleerd . Ga dan niet die 2,50 betalen voor hetgeen wat ik niet kan gebruiken. Want deze is wel toegepast zeiden Julie. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie geen bellen aan staan voor 2,50 per maand. Dus dat is niet geactiveerd. Dus mocht je dat wel willen, dan kan je dat via jouw bewindvoerder aan laten zetten. Dan zal je snel een telefoonnummer toegewezen krijgen en kan je dus bellen. Verder zie ik ook nog Extra snelheid aan staan. 100/10 Mbit/s a 5 euro per maand. Ik weet niet of je dat gebruikt. 

Reageer