beantwoord

Bellen toegevoegd, welk nummer heb ik?

• 3 december 2019
  • 36 reacties
  • 339 keer bekeken

Reputatie 1

Wil vast bellen onbeperkt naar vaste nr en .mobiel toepassen op mijn huidig abonnement. Maar heb geen inloggegevens. Tijdens verhuizen zoek geraakt helaas. Wat nu?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 12:24

Ik wil het graag voor je wijzigen, maar ik mag het niet omdat je onder bewind staat. Ik wil je aanraden om contact te zoeken met jouw bewindvoerder. Hij/zij kan de wijzigen doorvoeren, dan wel via Mijn Telfort of door met ons contact op te nemen. Meer kan ik er niet van maken helaas. 

Bekijk reactie

36 reacties

Reputatie 1

Is vast bellen nu toegevoegd?

Admin: reactie uit willekeurig ander topic samengevoegd met dit topic

Reputatie 1

Maar welk nr heb ik dan ? Krijg ik daarover nog bericht of..?

Admin: reactie uit ander willekeurig ander topic ook samengevoegd met dit topic

Hallo @Marijke1983 , bel met je vaste nummer eens naar je mobiel, dan ze je misschien je vaste nummer wel.

Reputatie 1

Sorry maar thuistelefoon is nog niet actief. Hij geeft bezet toon aan wat nu?

Reputatie 1

Volgens mij heb ik nog geen huisnummer

Reputatie 8
Badge +17

Als je gisteren vast bellen hebt aangevraagd duurt het een dag of drie dat het gaat werken, vul in ieder geval je postcode en huisnummer in dat ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Reputatie 1

Oke duidelijk. Dankje

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Marijke1983, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat het inmiddels gelukt is om vast bellen toe te voegen, dat klopt toch? Je hebt de inloggegevens weer terug? 

In ieder geval wil ik graag meekijken, ik mis alleen nog jouw huisnummer. Zou je die willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 1

Ja maar is nog niet actief. Kan niet bellen. En nee inloggegevens heb ik nog niet.

Reputatie 1

En is vast bellen onbeperkt toch? 

Hallo @Marijke1983 , wil je s.v.p. je NAW-gegevens verwijderen in je eerdere reactie i.v.m. privacy.

Dat kan door rechtsonder op de 3 … te klikken en dan op bewerken.

Hallo @Marijke1983 , het wil wel eens helpen het modem te resetten, dus niet alleen opstarten, dan worden alle abonnementsgegevens opnieuw opgehaald inclusief je telefoonnummer.

Als je dan inlogt in je modem met 192.168.2.254 kun je onder de rubriek VOIP je telefoonnummer zien.

Reputatie 1

Ja maar heb geen inloggegevens . Is dat niet nodig dan? 

Hallo @Marijke1983 , nogmaals, haal eerst je NAW-gegevens weg binnen dit forum/topic i.v.m. je eigen privacy.

Reputatie 1

Snap er niks van. Anders ga ik  niet betalen voor iets waar ik geen controle over heb of invloed. Sorry hoor maar dan annuleer maar 

Reputatie 1

Heb alle gegevens verwijderd

Hallo @Marijke1983 , heb je al gedaan wat ik eerder gevraagd heb, even je modem resetten en dan luisteren of je verbinding hebt met je telefoon via de TEL1-poort.

Als je dan de vaste telefoon opneemt moet je een kiestoon horen, anders even modem resetten zoals ik eerder beschreef.

We komen er wel uit met een beetje goede wil.

Gewoon rustig blijven.

Reputatie 1

Na heb ik allemaal gedaan . En kabel zit op poort 1

Hallo @Marijke1983 ,nog geen kiestoon?

Log eens in in je modem zoals ik eerder beschreef, zie je daar een actief telefoonnummer staan onder VOIP?

Reputatie 1

Hoe doe je dat? Anders kan iemand mij bellen op mijn mobiel?

Hallo @Marijke1983 , welk merk en type modem heb je?

Reputatie 1

Heb een experia box v10 

ZXHN H369A

Hallo @Marijke1983 , dan heb je dus een Experiabox V10.

Heb je al eens eerder ingelogd in je modem, log dan in met je zelfgemaakte wachtwoord, ga naar de rubriek VOIP en je moet je telefoonnummer kunnen zien staan.

Heb je nog niet eerder ingelogd in je modem doe dan het volgende:

geef in 192.168.2.254

je ziet dan een gebruikersnaam staan en een leeg wachtwoordveld, tik op enter en maak een wachtwoord aan en geeft dat in en geef dat wachtwoord nog een keer in ter controle, dan ben je binnen in het modem, klik bovenin op VOIP.

Succes

Reputatie 1

Waar staat die rubriek voip?  Want kom niet ingelogd nog een keer. Weet je ik ga mijn abonnement annuleren . Dit geef ik door aan mijn bewind. Jullie zijn flut!!! Jezus bah bah val in herhaling daaag

Reputatie 1

Ik heb bewind en geen inloggegevens . Is bij bewind ook niet bekend

Reageer