Bellen naar het buitenland via 0900... nummers

  • 20 november 2012
  • 4 reacties
  • 2072 keer bekeken

Badge
Sinds kort ben ik overgestapt naar Telfort (internet,bellen&tv). Ik wil bellen naar het buitenland met behulp van een 0900 nummer. Vervolgens tik ik het nummer wat ik wil bellen. Ik kan bellen met het 0900-nummer, maar als ik word gevraagd om een telefoonnummer op te geven en als ik dat dan intik, dan krijg ik   de melding 'u heeft geen telefoonnummer opgegeven'.Aan mijn telefoon kan het niet liggen,want bij mijn vorige provider had ik hier nooit last van.Ik heb het modem uit gezet, weer aangezet, zonder resultaat.Ik heb daarna het modem gereset, maar dat mocht ook niet baten.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Deze storing staat nog steeds op de site van Telfort en speelt al een tijdje 
Badge
Sinds kort ben ik overgestapt naar Telfort (internet,bellen&tv). Ik wil bellen naar het buitenland met behulp van een 0900 nummer. Vervolgens tik ik het nummer wat ik wil bellen. Ik kan bellen met het 0900-nummer, maar als ik word gevraagd om een telefoonnummer op te geven en als ik dat dan intik, dan krijg ik   de melding 'u heeft geen telefoonnummer opgegeven'.Aan mijn telefoon kan het niet liggen,want bij mijn vorige provider had ik hier nooit last van.Ik heb het modem uit gezet, weer aangezet, zonder resultaat.Ik heb daarna het modem gereset, maar dat mocht ook niet baten.


@elfride: uw probleem opgelost of nog steeds bestaat?
ik vraag omdat ik heb precies hetzelfde probleem als de jouwe.
Reputatie 8
Badge +10
zie: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-270/tijdelijke-oplossing-keuzemenu-storing-vast-bellen-30605/
Badge
OPGELOST.:):):)

Reageer