beantwoord

Belkostenspecificaties

• 19 oktober 2016
  • 49 reacties
  • 2048 keer bekeken

Toon het eerste bericht

49 reacties

Reputatie 1
De overstap naar Ziggo wordt zo wel erg aantrekkelijk, een tientje internet plus bellen voor het nummerbehoud, en dan een 06 erbij met onbegrenst bellen/sms voor €16 bij de concurrent = samen hetzelfde als we nu betalen bij telfort maar dan geen ongespecificeerde extra belkosten meer.
Reputatie 1
De overstap naar Ziggo wordt zo wel erg aantrekkelijk, een tientje internet plus bellen voor het nummerbehoud, en dan een 06 erbij met onbegrenst bellen/sms voor €16 bij de concurrent = samen hetzelfde als we nu betalen bij telfort maar dan geen ongespecificeerde extra belkosten meer.
Hoi Morrison, bedankt voor de tip van Ziggo. Ik ben aan het oriënteren om over te stappen. Ik vind dit niet kunnen.
Reputatie 1
Hier ook nog steeds niet het tabblad "verbruik" zichtbaar.
Los het toch eens een keer op zou ik zeggen! maar blijkbaar word het allemaal niet zo serieus genomen.
Waarom moet ik eigenlijk 2,50 per maand meer betalen sinds juli 2016 bij telfort?
Welke dienstverlening is er dan verbeterd?

Ik citeer de email "Bij Telfort zijn wij de hele tijd bezig met het verbeteren van onze producten en dienstverlening. Zo zorgen we ervoor dat u de kwaliteit krijgt die u van ons gewend bent. In 2016 gaan we door met verbeteren. Ook passen we per 1 juli 2016 de prijzen van uw vaste abonnement aan. In deze e‑mail leest u wat dit voor u betekent"

Veel geblaat en weinig wol
Reputatie 1
Het is veel erger en Telfort's klantenservice is wat dit probleem betreft uiterst onbekwaam en neemt klagers niet serieus! Een maand geleden heb ik 4 x gebeld met deze klacht. Zowel bij IOS, OSX, met Safari, Chrome, of Windows 7, 8.1 en 10 met vele browsers GEEN vaste telefoonverbruikskosten. Uiteindelijk nam support mijn computer met remote desktop over om vast te stellen dat mijn klacht correct is!

En er gebeurt niets. Geen mededelingen.
Reputatie 1
Hallo allemaal,

Voor degene die een stap verder willen en gesprekskosten willen van Telfort door middel van het email klachtenformulier hierbij mijn relaas:

Geachte heer,

Helaas kunnen wij geen belspecificaties inzien noch toesturen.

Op dit moment is het probleem van het inzien van belspecificaties in behandeling bij de backoffice. Onze collega heeft de technische gegevens van het probleem doorgegeven.

U dient nog af te wachten totdat het opgelost is.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Telfort internet.

Helaas geen tijdelijk inzicht mogelijk bij Telfort.
Reputatie 1
Nou spannende informatie van Telfort. Ben laaiend benieuwd wanneer e.e.a. Is opgelost.
Reputatie 1
Nou wimula en andere bezoekers van het Belkostenspecificatie topic alhier,

Maak ik jullie nu even blij met een dooie mus, althans dat deed Telfort gisteren met mij want jawel, ik werd gebeld door een Telfort medewerker. Die vertelde mij dat er een aanpassing was doorgevoerd zodat de tab Verbruik onder Thuis er weer zou moeten staan! En dat hij wilde hij samen met mij even checken. Dus ik inloggen, maar helaas, ik moest hem vertellen dat de tab Verbruik er nog steeds niet in staat. Reactie: oh, dan geef ik dat door aan de ontwikkelaars.

Dus mensen, verder fladderen maar weer.
Reputatie 1
We fladderen met Telfort, achter de feiten aan!
Reputatie 1
Ik vind dat als Telfort de nota's niet kan uitleggen(verbruik), zij ook geen nota's meer mag versturen, zolang zij deze informatie niet kan geven. Dus volgende nota's opschorten totdat deze informatie gegeven kan worden. Prijsverhogingen kunnen wel doorgevoerd worden?
Reputatie 1
Uitstekend idee! Ik ga de laatste betaling storneren en betalen ZONDER telefoonkosten. Wie volgt?
Reputatie 1
Ik geef Telfort nog 10 dagen de kans om mijn verbruik inzichtelijk te maken, zo niet ga ik ook over tot storneren en betaal alleen het deel waarvan ik zeker dat ik dat moet betalen!
Reputatie 1
@ Homi en wimula:
Ik snap jullie heel goed om de factuur te storneren maar ik zou dit alleen doen nadat je Telfort hebt ingelicht via het email klachtenformulier dat je zo van plan bent te gaan handelen, voorzien van waarom je dit zo doet. Vermeld dan duidelijk dat je een termijn stelt waarin je Telfort de mogelijkheid geeft om waar te maken wat jij van Telfort wil weten, namelijk de ongespecificeerde belkosten genoemd op hun factuur. Vermeld ook duidelijk om welke factuur en om welk bedrag het gaat.Ga dan bij uitblijven van reactie van Telfort pas storneren. Dit om mogelijke juridische stappen van Telfort met succes te kunnen bestrijden. Je zou het Juridisch Loket ook kunnen bellen voor advies om je helemaal goed in te dekken bij het handelen in deze situatie.
Noot: aan deze door mij gepresenteerde gegevens en informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Ik aanvaard geen aansprakelijkheid voor eventuele schade voortvloeiend uit het gebruik van gegevens of informatie zoals vermeld door mij op deze website.
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Excuses voor het uitblijven van een reactie. We zijn achter de schermen hard bezig om het verbruik weer inzichtelijk te maken.
Zo gauw er een update beschikbaar is zal dit gedeeld worden in het topic.
Reputatie 1
1. Waarom hebben sommigen wel een Gebruik/Verbruiks-menu en sommige anderen (waaronder wij) niet?

2. Email-klachtenformulier? hebben jullie inkomende mail dan?
Badge
Het tabje "verbruik" staat er bij mij niet tussen. Heeft het soms met mijn abonnement te maken? Dit is nl. nog het oude internet instap abonnement.

Bij mij ontbreekt deze tab ook. Kwalijk om wel facturen te versturen, maar niet transparant te zijn over het daadwerkelijke verbruik
Badge
Ik heb ook geen inzage in mijn belkosten. Heb je een linkje van deze Ziggo-actie? Ziet er interessant uit.
Reputatie 1
Ik heb ook geen inzage in mijn belkosten. Heb je een linkje van deze Ziggo-actie? Ziet er interessant uit.

Helaas is de aanbieding net voorbij, maar hij is al een paar keer voorbij gekomen, dus even afwachten op de nieuwe ronde.
Reputatie 1
@All,

Excuses voor het uitblijven van een reactie. We zijn achter de schermen hard bezig om het verbruik weer inzichtelijk te maken.

We zijn alweer dagen verder en horen nog niets. Geef klanten de verbruikgegevens gespecificeerd die ze willen? Je kunt een klant niet maanden laten wachten!
Reputatie 1
@All,

We zijn alweer dagen verder en horen nog niets. Geef klanten de verbruikgegevens gespecificeerd die ze willen? Je kunt een klant niet maanden laten wachten!

Heb je al gecheckt, bij mij staat de tab "gebruik" er weer, alleen de uren worden nog niet in het totaal geteld.
Zie https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/de-mijn-telfort-omgeving-vernieuwd-60716/index4.html#post534618
Reputatie 1
Yes, het verbruik is weer zichtbaar! Net nieuwe nota gehad! Jammer dat ze ons niet bericht hebben !
Wat ik niet begrijp is dat bij mijn rekening staat dat het verbruik t/m 16 december staat op de factuur en als ik periode van kopje van verbruik neem er t/m 17/12 staat?
Dank je Telfort, duurde even.
Reputatie 1
Ook bij mij is het tabje verbruik voor de allereerste keer zichtbaar! De kosten zijn, duur en gebelde nummers eindelijk te zien. Nu moet Telfort zijn klanten, vragen en klachten nog serieus gaan nemen!
Reputatie 3
Toch nog maar eens in dit topic melden.... De totale duur van het bellen wordt weergegeven zonder uren, dus 1 uur en 40 minuten bijvoorbeeld wordt 40 minuten !! Zie net dat Morrison dat ook gemeld heeft
Reputatie 1
Ook hier het tabblad Verbruik weer zichtbaar!
Ja bij mij staat nu het verbruik er nu eindelijk weer er bij, Alleen ik vind het niet fijn voorheen stond het op 0,00 (nu schrik je als je ziet totaal € 106,64 verbruik) dan weet je dat je geen hoge kosten zal krijgen, nu moet je eerst op de afrekening factuur wachten dan staat er Nationaal t/m 17 nov 0,00 Internationaal t/m 17 nov 0,20 Mobiel t/m 17 nov 0,00 Servicenummers btw 21%. Nu wil ik weten bij internationaal staat er 0,20 dat kan ik bij verbruik niet terug vinden, voorheen kreeg je een overzicht apart van alle mobiele nummers, huis nummer, internationaal en Servicenummers waar je naar toe heb gebeld. Het is niet overzichtelijk Telfort luister naar de klanten.

PS: Ik heb Bellen Onbeperkt Vast Bellen, Onbeperkt Mobiel en Bellen Onbeperkt Buitenland

Reageer