beantwoord

Belkostenspecificaties

• 19 oktober 2016
  • 49 reacties
  • 2048 keer bekeken

Ik kan nergens meer een specificatie vinden van mijn gesprekken. Hoe en waar kan ik deze te pakken krijgen?
icon

Beste antwoord door Babylonia 21 oktober 2016, 01:32

Voordat ik mijn eerdere antwoord schreef heb ik het eerst zelf nog eens gecontroleerd zodat ik geen onzin uitkraam.
En ik kom toch echt aan de gesprekskosten onder de tab "Gebruik".
Let op, het is geen onderdeel van de factuur, maar onderdeel in de website gegevens. Die kun je per periode aanklikken.
Maximaal tot 6 maanden terug.
De webpagina verder naar onderen door scrollen om aan de telefoonkosten te komen.

Bekijk reactie

49 reacties

Reputatie 1
Ja daar was ik ook benieuwd naar!
Reputatie 8
Online bij je Telfort account "Mijn Telfort" onder "verbruik".
Reputatie 1
Nou dat is niet (meer) waar. Daar kan je alleen je facturen zien, maar geen specificatie van de gesprekken. Naar welk nummer en hoe lang gebeld.
Reputatie 1
Nieuwe website is niet altijd een verbetering. Het lukt mij idd ook niet meer om de gesprekskosten in te zien
Reputatie 1
Met dit probleem zit ik ook sinds de nieuwe site online is !
Graag opherdering hier over?
Reputatie 8
Voordat ik mijn eerdere antwoord schreef heb ik het eerst zelf nog eens gecontroleerd zodat ik geen onzin uitkraam.
En ik kom toch echt aan de gesprekskosten onder de tab "Gebruik".
Let op, het is geen onderdeel van de factuur, maar onderdeel in de website gegevens. Die kun je per periode aanklikken.
Maximaal tot 6 maanden terug.
De webpagina verder naar onderen door scrollen om aan de telefoonkosten te komen.

Reputatie 1
Danke je voor je snelle bericht, helaas kan ik dat alleen voor mijn Mobiel verbruik, Maar binnen vast bellen heb ik geen tab "Gebruik" !
Reputatie 8
Eerder de aparte inlog accounts voor mobiel en alles in één heb ik wel gecombineerd in één account bij elkaar gevoegd.
Misschien dat je dat zelf nog niet hebt gedaan, en je voor vast bellen nog met het andere account moeten inloggen?
ik heb alleen vast bellen (en internet) via telfort, en kan ook alleen facturen zien zonder specificaties
Reputatie 8
Misschien dat nog niet bij iedereen het nieuwe "Mijn Telfort" is doorgevoerd?? Maar dit krijg ik te zien.

Je kunt per periode de gegevens bekijken (tot 6 maanden terug).

Alleen vind ik het dan weer erg vreemd, dat alle details van die kosten aan het eind van de maand niet OOK gewoon in het factuur PDF-bestand worden opgenomen. Moet softwarematig geen enkel probleem zijn.
PDF-bestanden zijn het enige wat een klant kan bewaren. Die web-data is na 6 maanden niet meer op te roepen.
Reputatie 1
Het tabje "verbruik" staat er bij mij niet tussen. Heeft het soms met mijn abonnement te maken? Dit is nl. nog het oude internet instap abonnement.
Ook bij mij ontbreekt dit tabje.
Ik heb een nieuw abo maar ook bij mij ontbreekt deze tab. Over gebeld met de klantenservice. De eerste medewerker zag -op zijn eigen computer- ook geen mogelijkheid om de belkosten gespecificeerd te krijgen. Een tweede medewerkster bood aan om via team viewer op mijn pc mee te zoeken. Dit tabje ontbreekt echter alleszins. Vriendelijke medewerkers maar niet op de hoogte en boden geen oplossing.

Waarom voegt Telfort niet, zoals Babylonia al opmerkte, de specificatie aan de PDF factuur toe?
I have the same issue- cannot find detailed specification on the monthly cost. I called Telfort client service, but the person told me, the issue is due to 'storing' and they are working on it.. it's kind of bu**$hit.. anyway, does anyone found a solution this problem?
Reputatie 1
Hier idem, de tab "gebruik" ontbreekt, en ik wil toch wel eens weten hoe ik €25 gesprekskosten heb verstookt en ineens €52 mag aftikken ipv zo'n €30.
We zijn dagen onbereikbaar geweest bleek achteraf, mensen kregen steeds in-gesprek toon of werden gelijk naar voicemail doorgeschakeld. Zag toen ik dat er storing in Den Bosch was. In het modem was de sip centrale niet vermeldt, iets met authorisatie fout dacht ik. Internet lag er ook steeds uit, dns problemen, en nu is volgens het Arcadyan modem, mijn internetsnelheid naar 111mbit, van 33mbit, verhoogd zonder abo-wijziging mijnerzijds. Daar klaag ik dus niet over ;)
Heb modem toen aantal maal gereset, dus in modem zijn geen belgegevens bewaard gebleven.
Reputatie 1
Dus de vraag blijft, wanneer wordt de tab "verbruik" weer zichtbaar, Telfort?
Reputatie 1
Badge
Ook ik loopt tegen hetzelfde probleem. Misschien kunnen wij (met z'n allen) via facebook voor een snelle oplossing vragen en dan maar hopen dat Telfort ons adequaat helpt.
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Ik ga dit uitzoeken en kom er volgende week op terug. Excuses voor het ongemak.
Ik heb het ook vanaf de site is vernieuwd, meerdere keren een feedback gegeven tot heden nog geen reactie, ook al vier keer gebeld men kwam ook niet uit. ik kan tot heden mijn bel kosten niet meer zien ook de factuur over oktober staat het er ook niet bij. Het tabje "verbruik" staat er bij mij echt niet tussen. zie bijlage het tabje er staat geen verbruik
Voor mij is het geen verbetering van de site.
gister gebeld met klantenservice. Zij gaven aan dat het volgende maand weer mogelijk zou zin om het verbruik in te zien.Kunt u ons hiervan op de hoogte houden, wanneer dit weer inzichtelijk is?
Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een gespreksspecificatie van laatste factuur van vast bellen thuis. Rekening was hoger dan gebruikelijk.
Badge +13
Aan mehn, Anke27, Petrarca: jullie verbeterpunt voor Mijn Telfort heb ik opgeschreven in het centrale topic over Mijn Telfort 🙂 In dit topic houden we klanten op de hoogte wanneer bugs worden gefixt.

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/de-mijn-telfort-omgeving-vernieuwd-60716?postid=524950

Dank voor het doorgeven!
Reputatie 1
Badge
Een maand geleden is het probleem aangekaart en het is niet niet opgelost!!!

Aan mehn, Anke27, Petrarca: jullie verbeterpunt voor Mijn Telfort heb ik opgeschreven in het centrale topic over Mijn Telfort 🙂 In dit topic houden we klanten op de hoogte wanneer bugs worden gefixt.

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/de-mijn-telfort-omgeving-vernieuwd-60716?postid=524950

Dank voor het doorgeven!
Badge +13
Een maand geleden is het probleem aangekaart en het is niet niet opgelost!!!

Dank voor het doorgeven. Ik zorg ervoor dat het signaal de ontwikkelaars bereikt 🙂 Zoals eerder gezegd: de oplossingen van de bugs die jullie hebben aangekaart, worden tweewekelijks doorgevoerd. Er kunnen zomaar twee of drie keer twee weken voorbij gaan voordat jouw feedback is vertaald naar een oplossing.

Er wordt op dit moment aan het volgende gesleuteld:

- Soms kunnen abonnementswijzigingen niet worden ingediend.
- Sommige oudere mobiele abonnementen kunnen niet worden weergegeven.
- [Doorgegeven op het forum!] Bij alle oude Thuis facturen van klanten die uit een ouder systeem komen, staat 'Wordt verwerkt'
- Het Postadres wordt niet getoond wanneer je een simkaart aanvraagt
- De 'Submit'-knop bij persoonsgegevens prepaid wordt niet actief
- Er zijn problemen rond links binnen Mijn Telfort.
- Er zijn problemen rond het toevoegen van een alias van het mailaccount.
[Doorgegeven op het forum!] Bij verbruik thuis ontbreken de uren in het totaal. Er staat dus bv 32 min i.p.v. 2 uur en 32 minuten.
- Het 'Wachtwoord vergeten'-proces werkt niet in Safari (Mac OS en iOS) als je bij mobiel herstellen via e-mail kiest.
Reputatie 1
Alweer een maand verder en nog steeds is tab "verbruik" niet zichtbaar, kom op Telfort, meld eens iets concreets in deze!
Leuk om te weten waar telfort allemaal mee bezig is, dat is dus het excuus waarom dit probleem niet wordt opgelost.

Reageer