beantwoord

Bel instellingen worden niet vastgehouden.

• 30 september 2016
  • 9 reacties
  • 403 keer bekeken

Badge
Ik probeerde vorige week op MijnTelfort mijn bel-instellingen aan te passen: Geen Nummervermelding (in telefoongids en bij nummerinformatiediensten) en geen Voicemail gebruik. Daarna zie ik: De wijziging is doorgestuurd, en wordt binnen een kwartier verwerkt. De wijziging is pas zichtbaar nadat je daarna opnieuw inlogt.

Maar als ik na een kwartier opnieuw inlog, blijkt dat hij mijn aanpassingen niet vasthoudt. Ik krijg de melding: Er is een onbekende fout opgetreden. Log uit en probeer opnieuw te inloggen. Als dit niet lukt, probeer het later opnieuw of neem contact op met de klantenservice. En ik zie weer de oude (niet gewijzigde) instellingen.

Gisteren kon ik inderdaad mijn eigen voicemail inspreken (eigenlijk wil ik dat dus niet), waar kan ik mijn ingesproken tekst horen? Ik heb geen mailtje o.i.d. zien binnenkomen. Misschien heb ik meer ingesproken berichten ontvangen, waar komen die op binnen?
icon

Beste antwoord door vraagje888 17 oktober 2016, 12:28

Iemand van Telfort heeft me gebeld.

Voicemails ontvangen via mail blijkt (voor mij) niet van toepassing. Ik moet thuis 1233 bellen om te horen of ik ook voicemails heb. Ik schijn gelukkig wel in te kunnen stellen dat ik een seintje (mailtje?) krijg als ik een (onbeluisterende) voicemail heb, maar dat heb ik nog niet gevonden.
Bekijk reactie

9 reacties

Badge
Ondanks bijgevoegde melding staat mijn Voicemail blijkbaar nog wel aan.
Ook niet na een kwartier of na een dag of na een week.....

Ik wil ook graag weten op welk mailadres mijn voicemails binnenkomen. Ik heb eergisteren bij mezelf ingesproken, maar weet niet naar welk mailadres de voicemails worden gestuurd.
Badge
Is er al nieuws?
Kunnen jullie Nummervermelding en Voicemail (op de vaste lijn) ajb uitzetten?
Want via de website krijg ik steeds een foutmelding (zie hierboven).
Badge
Is er al nieuws?
Ik wil nog steeds graag weten op welk mailadres mijn voicemails binnenkomen. Ik heb 13 dagen geleden (!) bij mezelf ingesproken, en gevraagd waar ik die voicemails kan beluisteren, maar ik weet niet naar welk mailadres de voicemails worden gestuurd. (en hoe ik dat mailadres kan aanpassen).
Reputatie 8
De e-mail service met ingesproken berichten is niet meer van kracht, zie:
https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/nieuwe-telfort-vaste-voicemail-geen-wav-emails-meer-60763

Weet niet of het helpt, maar je zou eens kunnen proberen met een andere webbrowser je instellingen te regelen.
Reputatie 1
Badge
Nee de instellingen doen het nog steeds niet sinds de invoering van het nieuwe bel platform, zeer irritant!!!!
Badge
Iemand van Telfort heeft me gebeld.

Voicemails ontvangen via mail blijkt (voor mij) niet van toepassing. Ik moet thuis 1233 bellen om te horen of ik ook voicemails heb. Ik schijn gelukkig wel in te kunnen stellen dat ik een seintje (mailtje?) krijg als ik een (onbeluisterende) voicemail heb, maar dat heb ik nog niet gevonden.
Badge
Nog niet opgelost. Ondanks het feit dat mijn vorige tussenstatus ineens als "Antwoord" gemarkeerd werd?

Via 1233 krijg ik op mijn vaste lijn mijn voicemails niet te horen. Na meer dan drie weken bellen, mailen en forumbezoek dus nog niet eens de voicemail die ik zelf insprak kunnen beluisteren! En via het menu in 1233 kan ik ook niet achterhalen hoe ik een mailtje of sms'je krijg als iemand bij mij een voicemail heeft ingesproken. Ik heb voicemail nu maar uitgezet. Maar kan iemand van Telfort nagaan waar mijn voicemails zijn? (minimaal 1)
Reputatie 8
En via het menu in 1233 kan ik ook niet achterhalen hoe ik een mailtje of sms'je krijg als iemand bij mij een voicemail heeft ingesproken
Zoals eerder in de draad reeds aangegeven bestaat de service dat je e-mail krijgt niet meer om voice-mail terug te luisteren. Hooguit alleen gebruik van 1233
https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/nieuwe-telfort-vaste-voicemail-geen-wav-emails-meer-60763
Badge
Ja dat had ik al gelezen beste Babbelonia; mijn belangrijkste vraag blijft na drie weken bellen, mailen en forumbezoek:

Kan iemand van Telfort nagaan waar mijn ingesproken voicemails zijn? (minimaal 1)

Reageer