beantwoord

AUB terugbellen, klantenservice is niet bereikbaar!

• 1 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 2043 keer bekeken

Hoi Telfort, 
Mijn naam is Carolijn Bijker ik heb een telfort abonnement bij jullie lopen; Internet, bellen en televisie. 
Nu ligt onze vaste lijn eruit, verschrikkelijk onhandig vooral omdat ik veel met het buitenland moet bellen en ik dit niet allemaal mobiel wil doen.
Nu heb ik al 2 x 40 minuten de klantenservice proberen te bereiken, buiten dat het kostbaar is (omdat vaste lijn het niet doet moet ik mobiel bellen en de mobiele provider berekent extra voor 0900 nummer dus ik betaal nu 40ct per minuut x 80 minuten is € 32 Dit zonder ook maar iemand te pakken hebben gekregen. U kunt zich voorstellen dat dit enigzins frustrerend is. 

Wilt u mij zo snel mogelijk etrugbellen op 0615699638 zodat we het probleem kunnen oplossen?
Als ik geen contact kan krijgen met telfort zie ik helaas genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen. 

Vriendelijke groet,

Carolijn Bijker

icon

Beste antwoord door Jeroen 2 oktober 2012, 17:05

@csleijpen,

Welkom op het forum! Mijn excuses voor de lange wachttijden bij onze telefonische klantenservice. Vervelend dat u problemen heeft met Vast Bellen, u telefoonnummer lijkt niet geregistreerd te zijn. U kunt proberen uw modem te resetten naar de fabrieksinstellingen, uw telefoonnummer nummer wordt dan opnieuw geregistreerd. U reset uw modem door het reset gaatje in te prikken tot dat het powerlampje begint te knipperen. Hierna start het modem opnieuw op en registreert uw telefoonnummer zich weer. De kosten voor het bellen naar onze klantenservice zal ik crediteren, dit bedrag wordt gecorrigeerd op de eerst volgende factuur.

Mocht het probleem na deze handelingen blijven bestaan dan zie ik dat graag.

Jeroen
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
@csleijpen,

Welkom op het forum! Mijn excuses voor de lange wachttijden bij onze telefonische klantenservice. Vervelend dat u problemen heeft met Vast Bellen, u telefoonnummer lijkt niet geregistreerd te zijn. U kunt proberen uw modem te resetten naar de fabrieksinstellingen, uw telefoonnummer nummer wordt dan opnieuw geregistreerd. U reset uw modem door het reset gaatje in te prikken tot dat het powerlampje begint te knipperen. Hierna start het modem opnieuw op en registreert uw telefoonnummer zich weer. De kosten voor het bellen naar onze klantenservice zal ik crediteren, dit bedrag wordt gecorrigeerd op de eerst volgende factuur.

Mocht het probleem na deze handelingen blijven bestaan dan zie ik dat graag.

Jeroen
ik heb hett zelfde probleem denk ik met mijn vaste nummer meerdere keeren mails gestuurd en er word niet op gereageerd! 

iemand van  julie is hier geweest daarna kpn 
en verder niks meer gehoord terwijl julie het zouden aansluiten heb nu al vanaf vrijdag geen tv int of bellen gehad vandaag zelf maar internet aangesloten
en gelijk julie gemaild en tot op heden helemaal niks van julie gehoord over wat er verder gaat gebeuren ik heb recht op iemand die het aansluit

maar er is helemaal niks verder afgesproken mij telefoon doet het in iedergeval niet!
Badge +1
@a.niezgoda,

Welkom op het forum! Ik zie dat uw verbinding na controle/werkzaamheden van KPN nu werkt. Uw vast bellen nummer wordt na activering van de internetverbinding (vandaag) binnen 5 werkdagen opgeleverd. Omdat u belt via het internet (VoIP) moet uiteraard eerst de internetverbinding werken.

U kunt nogmaals een afspraak maken met Guidion voor het verder installeren van uw Alles-in-1 pakket. U kunt een nieuwe afspraak inplannen door te bellen met Guidion op telefoonnummer 088-2000120.

Jeroen

Reageer