beantwoord

Anonieme bellers blijven lastigvallen en kan abonnement niet wijzigen

• 4 oktober 2019
  • 31 reacties
  • 808 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Het blijft maar doorgaan…

Na klachten bij KPN en ACM ingediend te hebben.

Net voor het avondeten belde een anoniem nummer dus dit keer neem ik op met de bedoeling om deze mafklapper die zich niet aan de regels houdt (bel mij niet register) te ontmasken..

Helaas lukt dit niet, toch weten ze ALLES van je.

Volledig adres, voor en achternaam, geboorte datum, telefoonnummer(goh) en zelfs ons bank rekeningnummer.

De eerste anonieme was een antilliaanse vrouw van ik schat in de 35. Heel verhaal blabla. Net gedaan of ik het echt wilde hebben (kosten maar 10 euro p/m, dikke doeiii dacht het dus niet).
Helaas helemaal NIETS aan informatie kunnen achterhalen.

Dit bedrijf was "LifeCard” of "LiveCard". Via Google helemaal niets te vinden, behalve wat Xbox onzin (wij hebben geen Xbox spelcomputer voor de mensen die nu al komen met de vraag..)

De tweede had wat meer lef dan de eerste. EEN HERKENBAAR nummer.

0402097208

Dus ik weer oh mooi ik heb interesse blablabla (om INFORMATIE te kunnen achterhalen...)
Helaas NIETS.

Wel mooie praatjes toen ik vroeg welk bedrijf ze dan waren.

Hij was geen bedrijf maar een "bemiddelaar" van 49 verschillende energiemaatschappijen.
De man kwam van het Noorden te horen aan zijn accent, zeer waarschijnlijk van Amsterdam.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>»...
Nu komt de klapper. Hij ging door met zijn verkoop praatjes en onzin, dus opeens zeg ik. We hebben je we gaan je melden bij het ACM, en hij begon me meteen luidruchtig uit te lachen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ZE WETEN DUS DAT ZE FOUT BEZIG ZIJN!!! 

Hoe de FFFFFFFF**** kan het dat de telecom provider en het ACM er NIETS MEE DOEN.

Ben het zat RJ11 kabel is eruit. Nu zijn we onbereikbaar voor familie, maar wel geen SPAM meer.

Admin: nieuwe topic samengevoegd met dit topic i.v.m. zelfde onderwerp.

Nog een aantal nummers, zie net dat ik het in het modem kan terug zien. Helaas via de oudere Siemens dect en in de vaste GSM geen geschiedeniswat betreft inkomende nummers slechts alleen gemiste oproepen.

0202091480
0857326944
0467440027
0103116374

Waar blijft de oplossing KPN ???
Ik sta op het punt om echt totaal klaar mee zijn met jullie. Dat betekend ik raad jullie ter aller tijden af, ik sluit zelf mijn contact af en neem een FREEDOM abonnement want deze providers hebben er wel baad bij om je te helpen als je last hebt van een zwaar extreem gevalletje spam dat NIET door ons komt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Johnson. Ik snap dat het voor veel frustratie zorgt dat je continu wordt gebeld door deze telefoonnummers en anonieme bellers. Die spreekt ook uit je berichten. Echter, om je te kunnen helpen om een probleem op te lossen, is het wel nodig dat je laat weten wat je precies al hebt geprobeerd. Volgens mij hebben @Babylonia en ik al duidelijk uitgelegd dat het probleem niet vanaf onze zijde wordt veroorzaakt. Ik heb je al meerdere malen geadviseerd om het webformulier in te vullen, zodat we de telefonische overlast kunnen onderzoeken. Dat is de te bewandelen route om de oorzaak van het probleem proberen te achterhalen.

Reputatie 8
Badge +7

Waar blijft de oplossing KPN ???
Ik sta op het punt om echt totaal klaar mee zijn met jullie. Dat betekend ik raad jullie ter aller tijden af, ik sluit zelf mijn contact af en neem een FREEDOM abonnement want deze providers hebben er wel baad bij om je te helpen als je last hebt van een zwaar extreem gevalletje spam dat NIET door ons komt. 

Hallo @Johnson , je zit op het verkeerde forum, dit is het Telfort forum.

Ook Freedom kan hier niks tegendoen onze info is handel, zelfs mobiele telefoon nummers ook geheime nummers zijn niet veilig het hele bel me niet register is in mijn ogen een lachertje, ik moet daar veel te veel info invullen. Enkel het telefoon nummer zou genoeg moeten zijn.

Reageer