beantwoord

Alsnog nummerbehoud vast

• 1 november 2016
  • 4 reacties
  • 189 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Mijn alles-in-1 Basis loopt al vanaf januari 2013 (voormalig XMS)
Hierin zit vast bellen met een door telfort (XMS) toegekend telefoonnummer, maar dit nummer gebruiken wij niet.

Daarnaast hebben wij ook nog een telefoonaansluiting met een telefoonnummer bij een andere provider lopen, maar dat willen we beëindigen.
Wel zouden we graag het bijbehorende telefoonnummer willen blijven gebruiken.

Graag wil ik het huidige telfort (XMS) telefoonnummer door middel van nummerbehoud alsnog te vervangen door het telefoonnummer dat nu in gebruik is bij die andere provider. Maar ik kan in "Mijn Tefort" niet kiezen voor nummerbehoud. Kan dat voor mij alsnog worden gestart?
icon

Beste antwoord door A_S 18 november 2016, 10:15

Vandaag is het nummer overgezet en het werkt. Bedankt
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi A_S,

Welkom.

Goede vraag zeg! Je kunt uiteraard bij de aanvraag van Vast bellen een nummer over laten zetten vanaf een andere provider. Ik vermoed dat je een tweede nummer kunt aanvragen en deze dan kan laten vervangen door het over te zetten nummer. Hoe het precies zit, moet ik vragen aan mijn collega's. Hiervoor heb ik je postcode, huisnummer, 06-nummer én het over te zetten telefoonnummer nodig. Wil je deze naar mij sturen in 'n apart bericht?

Dank je! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hallo A_S,

Ik heb nummerbehoud voor je aangevraagd. Het nummer dat je doorgaf in het privébericht heb ik al enige nummer aangevraagd. Deze zal worden weggehaald bij de huidige operator en zal het huidige nummer vervangen.

Naar verwachting gaan hier een aantal werkdagen overheen.

Wil je eind volgende week voor mij checken of het nummer zichtbaar is in Mijn Telfort?

Dank je wel!
Vandaag is het nummer overgezet en het werkt. Bedankt
Reputatie 8
Badge +2
Hoi A_S,

Top! Graag gedaan hoor!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂