beantwoord

Allesineen abonnement wijzigen

ldemirel
Dag Telfort,

Wij willen van een allesineen abonnement naar alleen televisie en internet. Vast bellen is nu overbodig geworden, omdat iedereen nu een mobiele telefoontje gebruikt hier. De telefoon nummer mag ook uitgeschakeld worden.

Ik kon nergens in de instellingen van mijn telfort account zien of ik dit zelf kan uitschakelen, vandaar deze topic in de forum. Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Mvg, Leyla
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 16 februari 2018, 08:08

Dat kan vrij snel @Idemirel. Je gaat dan ook naar een nieuw jaarcontract toe en je gaat 1,50 per maand meer betalen. Wil je me laten weten of je ook akkoord gaat met het nieuwe jaarcontract?

Bekijk reactie

8 Reacties

Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Leyla, welkom op het forum. Ik denk dat dit bij veel mensen het geval is. Ik zie dat je niet apart betaald voor je telefoonnummer, maar alleen bij gebruik betaal je kosten voor het bellen. Daar ben je van op de hoogte dat het je niks kost om je telefoonnummer door te laten lopen? Ik vraag het even voor de zekerheid aan je :).
ldemirel
Dag Cindy, bedankt voor je snelle reactie en ja daar zijn we op de hoogte van :) We willen onze telefoonnummer definitief afsluiten, hoop dat je ons hierbij kunt helpen.
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Idemirel, dan is het goed :). Ik kom daar later in de komende week even op terug hoe dat het makkelijkst kan. Is dat goed?
ldemirel
Super! :$
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Idemirel, ik heb ernaar gekeken, maar mijn advies is om toch vast bellen aan te laten staan. Als ik dat verwijder dan ga je 1,50 euro per maand meer betalen, omdat we tegenwoordig andere abonnementen hebben. Uiteraard wil ik het voor je uitzetten mocht je het echt willen, maar dan ga je meer betalen en dat is zonde toch? :)
ldemirel
Dag Cindy, bedankt voor je advies. Toch willen wij het uitzetten. Hoelang duurt het voordat ons telefoonnummer definitief onbruikbaar is?
Mvg.
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +11
Dat kan vrij snel @Idemirel. Je gaat dan ook naar een nieuw jaarcontract toe en je gaat 1,50 per maand meer betalen. Wil je me laten weten of je ook akkoord gaat met het nieuwe jaarcontract?
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Idemirel, wil je me laten weten of je akkoord bent met het nieuwe jaarcontract en de 1,50 euro die je maandelijks extra gaat betalen? Dan maak ik het daarna in orde.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)