beantwoord

alles in 1 glasvezel sinds maandag en vast bellen werkt niet

• 21 januari 2017
  • 4 reacties
  • 326 keer bekeken

Badge
Sinds maandag heeft jullie monteur alles in 1 glasvezel geinstalleerd, maar vast bellen werkt nog steeds niet.
Ik heb inmiddels al 4x gebeld, vaak doorgeschakeld en in de wacht gestaan, maar nog geen oplossing.
We hebben als advies gekregen:
*Het kan 48 uur duren voor het nieuwe nummer werkt.
*een andere vaste telefoon proberen, dit hebben we gedaan, dit werkt niet
*ook de kabel van de modem naar het toestel vervangen, dit werkt niet ( ook in combinatie met 2 verschillende telefoontoestellen)
*ook is er al op afstand ingelogd door jullie op onze modem, maar helaas niets...
Graag hoor ik hoe het opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Stephen 27 januari 2017, 10:51

Hallo Danielle, je hebt me via privébericht aangegeven dat vast bellen nu wel werkt. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.
Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Webcare leest hier mee. Ze zijn er maandag weer, ze pakken je topic wel op.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Danille, welkom op het forum! Indien je nog steeds geen gebruik kunt maken van vast bellen dan ontvang ik graag je adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Badge
Hoi, privébericht is gestuurd
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Danielle, je hebt me via privébericht aangegeven dat vast bellen nu wel werkt. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.
Op dit topic plaats ik een slotje.