Activeren vast bellen

  • 14 december 2012
  • 3 reacties
  • 2540 keer bekeken

Badge +1
Hallo,

afgelopen woensdag ben ik overgestapt van XS4ALL naar Telfort en aangegeven is dat het maximaal 4 dagen kan duren voordat Vast Bellen (via VOIP)  het doet.

Volgens de instructie in de installatiedoos van Telfort hoef je alleen maar telefoon op het modem aan te sluiten en modem uit en aan te zetten.

Klopt dit of moet je toch nog wat instellen?

Ik lees in het forum hier namelijk verschillende berichten over.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
brand het phone1 lampje op je modem?
Badge +1
brand het phone1 lampje op je modem?


Hoi, nee het lampje brandt (nog) niet.

Als ik echter de telefoon opneem en een nummer probeer te bellen gaat het lampje knipperen, maar krijg ik geen kiestoon / verbinding.

Vraag blijft dus: moet je iets zelf instellen of is modem uit / aanzetten inderdaad voldoende?
Reputatie 8
Badge +17
in principe hoef je zelf niets in te stellen op je modem, zet het modem uit en weer aan en als je voip bellen al geactiveerd is zou het phone lampje moeten branden na uit en aanzetten

Reageer