beantwoord

2e telefoonnummer opzeggen lukt niet.

• 4 mei 2020
  • 17 reacties
  • 196 keer bekeken

Hoi @Josemensink, wat een gedoe allemaal zeg. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je niet blij bent. Ik zie nu dat het nummer 950 weer is toegevoegd. Deze order is alleen nog niet afgerond. Hierdoor kan ik het juiste nummer en tweede nummer nog niet uitzetten voor je. Als het nummer weer werkt, hoor ik dat graag van je. Dan zal ik zorgen dat het juiste en dus tweede telefoonnummer wordt opgezegd. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 mei 2020, 10:23

Nee, dat klopt helaas. Verwijderen gaat direct, activeren helaas niet. Dit had ook zeker niet mogen gebeuren, helemaal mee eens, excuses. 

Je geeft aan via Twitter ook contact te hebben. Wil je via die weg contact houden. Dan komt het ook goed. Dan doen ik en mijn collega ook geen dubbel werk.

Bekijk reactie

17 reacties

Dit zou in Mijn Telfort via de stap Extra's Wijzigen moeten kunnen dat het niet lukt kan worden veroorzaakt door een onlangs gedane verandering van je abonnement zoals een verlenging.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel in het onzichtbare gedeelte aan met je postcode en huisnummer en het telefoonnummer waar het omgaat dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is. 

Dit schrijf ik omdat ik al enkele keren heb gelezen hier dat als het niet lukte en uiteindelijk wel gelukt was maar de beide nummers werden verwijderd

Dit zou in Mijn Telfort via de stap Extra's Wijzigen moeten kunnen dat het niet lukt kan worden veroorzaakt door een onlangs gedane verandering van je abonnement zoals een verlenging.

Dat is niet het geval. Ik heb het “nooit” gekunt, ook niet voordat ik Telfort belde. “Nooit” tussen quotes, aangezien ik dit enkele weken geleden voor het eerst geprobeerd heb.

Reputatie 8
Badge +18

Heb je in mijn Telfort ingelogd via een web browser of via de App Want op de App zie je de optie namelijk niet

Onderstaand is van toepassing als je via een webbrowser inlogt 

Want als je op extra klikt en dan helemaal naar onderen gaat moet je ook bellen zien staan en in jou geval 2 telefoon opties dus ook de 2e die je dan kunt uitzetten

Deze melding krijg ik altijd. Via de website dus. Einddatum contract staat op 18 december 2018.

Reputatie 8
Badge +16

Volgens mij moet je naar “Extra’s wijzigen”...

Ik zie nu pas dat ik wel mijn extra's kan wijzigen. (Maar de melding blijft vreemd toch?) Maar volgens mij kan ik niet kiezen welk telefoonnummer ik opzeg. Het telefoonnummer eindigend op 170 moet opgezegd worden. Het nummer eindigend op 950 wil ik houden.

Reputatie 8
Badge +16

Telfort werkt al een tijdje met een pakket waarvoor je een vast contract hebt, extra's kun je apart aan en uit zetten.

Als je niet duidelijk kunt kiezen welk nummer je opzegt, zou ik even wachten op iemand van Telfort Webcare. Dan heb je minder kans dat je per ongeluk het verkeerde nummer opzegt.

Telfort werkt al een tijdje met een pakket waarvoor je een vast contract hebt, extra's kun je apart aan en uit zetten.

Als je niet duidelijk kunt kiezen welk nummer je opzegt, zou ik even wachten op iemand van Telfort Webcare. Dan heb je minder kans dat je per ongeluk het verkeerde nummer opzegt.

Reageren mensen van Telfort Webcare hier ook op (het forum)? Of is er een andere manier om hen te benaderen?

Webcare reageert zeker, de vragen worden beantwoord op volgorde van binnnenkomst. Ik kan nu wel bijna zeker zeggen waarom het mogelijk niet gaat lukken, via Mijn Telfort je hebt vermoedelijk nog een ouder echt alles in één abonnement, een totaal pakket waarbij telefonie is inbegrepen. Of een tweede nummer wel of niet zelf uitgezet kan worden is mij in dit geval onduidelijk. 

Dat scherm is standaard puur om dat je een totaal pakket hebt.

Webcare reageert zeker, de vragen worden beantwoord op volgorde van binnnenkomst. Ik kan nu wel bijna zeker zeggen waarom het mogelijk niet gaat lukken, via Mijn Telfort je hebt vermoedelijk nog een ouder echt alles in één abonnement, een totaal pakket waarbij telefonie is inbegrepen. Of een tweede nummer wel of niet zelf uitgezet kan worden is mij in dit geval onduidelijk. 

Dat scherm is standaard puur om dat je een totaal pakket hebt.

Het gaat wel lukken, want ik kan het zelf dus ook. Alleen kan ik zelf niet aangeven welk nummer ik opzeg, dus ik wacht wel even op iemand van Webcare. Bedankt allemaal tot zover.

Reputatie 8
Badge +18

Reageren mensen van Telfort Webcare hier ook op (het forum)? Of is er een andere manier om hen te benaderen?

webcare Telfort reageert echt wel , echter het is nogal druk en op volgorde van binnenkomst krijg je antwoord van hun.

Dit is echt niet te geloven. Bel ik met Telfort klantenservice voor de tweede keer om het telefoonnummer eindigend op 170 op te zeggen, zeggen ze me nu het andere telefoonnummer op. En dat terwijl ik echt heel duidelijk, met heel veel klem heb gezegd dat is van groot belang was dat het telefoonnummer eindigend op 950 moest blijven!!!! Een paar keer herhaald zelfs!!

Krijg ik net bevestiging dat deze telefoonnummer opgezegd is. Dat mocht absoluut niet gebeuren!!! Ik wil absoluut mijn oude nummer terug!!!!

!!!nu ben ik niet meer bereikbaar!! 
SPOED!!!

Met  spoed ongedaan maken en het nummer eindigend op 170 op zeggen a.u.b.!!!

Reputatie 8
Badge +18

Zo snel mogelijk via het twitter account van Telfort proberen die zijn nog tot 22.00 uur aanwezig, webcare is hier vanaf morgen weer

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Josemensink, wat een gedoe zeg. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt! Je wilt gewoon het juiste nummer opzeggen. Het had niet zo mogen lopen, excuses. Ik zie dat die van 950 inmiddels weer is toegevoegd. Deze order is alleen nog niet afgrond. Daardoor kan ik het juiste nummer nog niet verwijderen voor je. Ik wil dat uiteraard wel graag doen als het goede nummer weer werkt en de order dus is doorgelopen. Wil je laten weten als het juiste nummer weer in gebruik is? Dan zal ik zorgen dat het andere nummer verwijderd wordt. 

Hoi @Josemensink, wat een gedoe zeg. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt! Je wilt gewoon het juiste nummer opzeggen. Het had niet zo mogen lopen, excuses. Ik zie dat die van 950 inmiddels weer is toegevoegd. Deze order is alleen nog niet afgrond. Daardoor kan ik het juiste nummer nog niet verwijderen voor je. Ik wil dat uiteraard wel graag doen als het goede nummer weer werkt en de order dus is doorgelopen. Wil je laten weten als het juiste nummer weer in gebruik is? Dan zal ik zorgen dat het andere nummer verwijderd wordt. 

Dag Bart, ik heb contact gehad via Twitter. Ik ga ervan uit dat zij ook het nummer eindigend op 170 straks weer verwijderen. Blijkbaar is het afsluiten van een nummer wel een druk op de knop (verkeerde knop dus), maar het opnieuw activeren niet. Ik kan nog steeds niet bellen. Echt super belachelijk dat jullie collega's hebben (2 stuks dus) die zulke bizarre fouten maken. Als klanten echt met klem aangeven dat het van belang is dat het juiste nummer wordt verwijderd, dit zeker 4x herhalen (maandag 2x en woensdag 2x) en dan toch de verkeerde van de 2 verwijderen. Te absurd voor woorden.

Reputatie 8
Badge +11

Nee, dat klopt helaas. Verwijderen gaat direct, activeren helaas niet. Dit had ook zeker niet mogen gebeuren, helemaal mee eens, excuses. 

Je geeft aan via Twitter ook contact te hebben. Wil je via die weg contact houden. Dan komt het ook goed. Dan doen ik en mijn collega ook geen dubbel werk.

Reageer