beantwoord

Zyxel modem en tv-ontvanger

• 28 december 2018
  • 13 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb de Zyxel modem al sinds jarennnnn en ik heb er de afgelopen jaren geen problemen mee gehad. Vorig jaar begon de modem niet goed te werken en ging het WiFi bereik snel achter uit. Afgelopen maanden is het erger geworden, de WiFi wilt niet meer werken en interactieve tv loopt continu vast. Ik heb de afgelopen maanden al heel vaak een harde reset uitgevoerd, soms paar keer op een dag zelfs, ook dmv telefonische hulp van telfort, maar zonder succes.
Is het mogelijk om een nieuwe modem en nieuwe tv-kastje te krijgen? Ik heb recent een tweede tv-ontvanger besteld en dit is ook een andere dan die ik al heb van jarennnn geleden.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 januari 2019, 09:22

Goed om te lezen dat het nieuwe modem er is en werkt. Is de WiFi verbinding nu nog steeds stabiel?
De Motorola heeft inderdaad geen Netflix ondersteuning, ik heb je daarvoor nu ook een vervangend model toegestuurd. Ik hoor graag van je hoe het daarmee gaat 🙂
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt goed, als de WiFi verbinding ook nog stabiel is lijkt het daarmee allemaal nu weer goed te werken dus. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Reputatie 1
Ik Heb deze gister geïnstalleerd en alles lijkt te werken.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je de nieuwe ontvanger ook al kunnen aansluiten @Lilian P.? Ik ben benieuwd hoe het daarmee gaat.
Reputatie 8
Badge +11
De WiFi is vooruitgegaan dus, dat klinkt goed! Dan wacht ik je bevindingen met de vervangende ontvanger ook nog even af 🙂
Reputatie 1
De Wi-Fi is op dit moment nog steeds stabiel.
Bedankt voor het toesturen van de nieuwe ontvanger!
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het nieuwe modem er is en werkt. Is de WiFi verbinding nu nog steeds stabiel?
De Motorola heeft inderdaad geen Netflix ondersteuning, ik heb je daarvoor nu ook een vervangend model toegestuurd. Ik hoor graag van je hoe het daarmee gaat 🙂
Reputatie 1
Beste Jasper,

De oude motorola tv ontvanger heeft trouwens geen Netflix app, dus ik denk dat daar sowieso toch een nieuwe voor moet komen.
Reputatie 1
Hai Jasper,

Nieuwe modem hebben we gisteren ontvangen en vandaag aangesloten. Alles werkt, dus de komende tijd aankijken of dit het probleem heeft verholpen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Lilian, heb je het modem al ontvangen en aan kunnen sluiten? Ik ben benieuwd hoe het daarmee gaat.
Reputatie 1
Ok, ik zal dit dan binnen een paar dagen testen, zodra de nieuwe modem binnen is.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Lilian, welkom op het Telfort forum. Dat de WiFi verbinding via de Zyxel niet goed lijkt te werken is lastig, daarvoor heb ik je meteen een nieuwe modem toegestuurd. Deze zal je binnen 2-3 werkdagen ontvangen.
Wat betreft de tv-ontvanger, je zegt dat je een tweede ontvanger hebt gekregen maar er lijkt maar een tv-ontvanger aangesloten te zijn. Heb je de tweede al wel aangesloten? Wat je omschrijft hoeft niet per definitie aan de ontvanger zelf te liggen. Als je de tweede ontvanger daar als test aansluit, hoe doet die het dan? Als die daar hetzelfde doet, kan het ook aan de aansluiting tussen het modem en de tv-ontvanger liggen.
Ik hoor graag van je hoe de tweede ontvanger het doet en als je de nieuwe modem ontvangen hebt.
Reputatie 1
Interactieve tv loopt continu vast met terug kijken van opgenomen programma's en heb het idee dat dit aan het tv kastje ligt. Deze is al net zo oud als de modem.
Reputatie 8
Badge +17
Vul je klantnummer in op je forumprofiel dan ziet webcare wie je bent zodra ze aan je topic toe zijn, je Zyxel is aan het eind van haar werkzame leven dus wordt tijd dat je een nieuw modem krijgt.
Wat is er mis met je huidige tv ontvanger

Reageer