beantwoord

Zyxel modem aan vervanging toe?

• 8 juli 2019
  • 10 reacties
  • 267 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort!
ik vermoed dat mijn zyxel modem langzaam aan zijn eind aan het komen is.
Regelmatig valt de WiFi verbinding weg, of krijg ik moeilijk verbinding.
Ook krijg ik nu op mijn Motorola tv ontvanger een foutmelding (842) een nieuwe kabel en resetten hielp helaas niet.
Klopt het dat het tijd is voor een nieuw modem?

groetjes Kirsten

icon

Beste antwoord door KirvdH 19 juli 2019, 19:48

Tv ontvanger aangesloten, alles werkt weer top. Ook een stukje sneller dan het de laatste tijd ging. Bedankt Alex, voor de service! ☺
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi KirvdH, welkom hier.

De Zyxel ga ik sowieso voor je omruilen. Heb zojuist een nieuwe naar je opgestuurd. Is de televisieontvanger rechtstreeks met een kabel aangesloten op de Zyxel? Of met de witte adapters in het stopcontact? Als het rechtstreeks met een kabel is aangesloten zullen we even op de nieuwe modem moeten wachten.
Reputatie 1
Super! Tv is rechtstreeks met kabel op modem. Ik wacht het even af. Dank voor de snelle reactie.
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan, laat het me weten.
Reputatie 1
Het nieuwe modem zojuist geïnstalleerd. Werkt goed. Helaas is het probleem met de tv ontvanger hiermee niet verholpen.
Reputatie 5
Badge +8
Daar was ik al een beetje bang voor. Zou je de ontvanger op deze manier willen resetten? Voor de zekerheid ook een andere netwerkkabel willen proberen? Anders ga ik ook de ontvanger omruilen, volgens mij heb je die ook een tijdje.
Reputatie 1
Toevallig had ik een andere kabel en resetten ook al geprobeerd, helaas geen resultaat. Nu foutcode 143. Ik denk dat ik de ontvanger zo’n 5 jaar gebruik.
Reputatie 5
Badge +8
Dan is het mij duidelijk, ik heb nu ook een nieuwe ontvanger voor je besteld. Is bij deze onderweg.
Reputatie 1
Bedankt!
Reputatie 1
Tv ontvanger aangesloten, alles werkt weer top. Ook een stukje sneller dan het de laatste tijd ging. Bedankt Alex, voor de service! ☺
Reputatie 5
Badge +8

Fijn om te horen en graag gedaan. 🙂

Reageer