zwart en blauw scherm bij de tv app

• 24 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 573 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuwe tablet, een lenova tab 2. En tot mijn grote verbazing komt de TV app van telfort niet verderdadan een zwart scherm... Is daar iets aan te doen? Zijn het mijn instellingen?.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Er zijn twee iTv apps van Telfort een voor glasvezel en een voor adsl vdsl heb je de juiste gedownload
Er zijn twee iTv apps van Telfort een voor glasvezel en een voor adsl vdsl heb je de juiste gedownload

Ja ik heb de witte afstandbediening, dus is er maar 1 die zou moetenwerken
Reputatie 8
Badge +19
Kijk eens bij de beschikbaarheid en de tablets die getest en gegarandeerd zijn...
Lenovo staat daar niet bij, wat overigens niet per defintie betekend dat hij niet zou kunnen doen.

www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet/bestellen-en-ontvangen/beschikbaarheid-interactieve-tv-online-op-tablet.htm
Kijk eens bij de beschikbaarheid en de tablets die getest en gegarandeerd zijn...
Lenovo staat daar niet bij, wat overigens niet per defintie betekend dat hij niet zou kunnen doen.

www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet/bestellen-en-ontvangen/beschikbaarheid-interactieve-tv-online-op-tablet.htm

Als je daar kijkt dan zie je dat er bijna geen tablet bij staat die getest is...mijn asus draaide, mijn type staat er niet bij. Mijn telefoon een archos draait het op type staat er niet bij. Zelfs op de telefoon van mijn vriend die een doogie heeft uit china draait hij, behalve dus op mijn lenovo, een merk die toch ook heeeel veel verkocht wordt met nieuwe android... Ik vind het dus gewoon vreemd dat hij het niet doet. En zou het graag opgelost zien
Heb je al Android 5 er op staan?
Mijn tab op Android 5 doet het goed.

Reageer