beantwoord

Zwart beeld, zenderinfo en menu werkt allemaal

• 14 juli 2019
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Na een lange tijd gene tv te hebben gekeken, zette ik vanmiddag de tv met jullie ontvanger weer eens aan. Eerst kwam er software update en toen die voorbij was, bleef het beeld zwart. Wel kan ik in het menu lopen en zie ik per zender de informatie onderin de blauwe balk. Daarna heb ik al jullie stappen doorlopen die aangeraden worden bij het hebben van geen beeld. Tot aan de software verwijderen, heeft geen baat.

Helaas is jullie klantenservice telefonisch dicht, hopelijk kan er via deze weg een oplossing komen.

Mvg

Mandy
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 juli 2019, 12:13

Hoi @Mandykrol, er is inderdaad een storing geweest gisteren. Deze is inmiddels weer opgelost zoals je merkt, daardoor kwam het beeld weer terug. Veel kijkplezier weer, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

3 reacties

Heel bizar na een 15 minuten na de laatste software update is er ineens weer beeld!?
Reputatie 2
Er lijkt een storing te zijn geweest bij KPN (allestoringen.nl).
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mandykrol, er is inderdaad een storing geweest gisteren. Deze is inmiddels weer opgelost zoals je merkt, daardoor kwam het beeld weer terug. Veel kijkplezier weer, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer