beantwoord

Zwart beeld op veel zenders

• 24 april 2020
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Goedeavond,

Nadat eerst een aantal zenders op zwart beeld bleven heb ik de tv-ontvanger herstart. Dit heeft het probleem helaas alleen maar erger gemaakt.  Nu doet geen één zender het meer. NPO 1, 2, en 3 kan ik nog wel kijken maar de rest blijft op zwart. Het menu en de gids zijn ook nog zichtbaar. Daarna nog de ontvanger terug naar fabrieksinstellingen gezet zoals beschreven in het stappenmenu op telfort.nl. Dit werkte ook niet. Ik heb 2 tv-ontvangers en aangezien de ontvanger het boven eerst nog wel deed heb ik deze verwisseld met beneden. Dit was ook niet de oplossing en nadat ik ook deze tv-ontvanger gereset had werkt ook deze niet meer en heb ik nu op beide een zwart scherm. Verder alle kabels nagelopen en verwisseld en het modem opnieuw opgestart, Niks lijkt te helpen:(

Iemand nog tips? 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 april 2020, 10:14

Hallo @Melissa91, van harte welkom hier op ons forum! Door de drukte en de extra feestdag is mijn reactie wat later dan je gewoonlijk van ons gewend kan zijn. Wat rot dat je problemen hebt met steeds meer zenders, dat is niet de bedoeling natuurlijk. 

Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat je contact gehad hebt met de klantenservice. Zo te zien heb je de tv-ontvanger gereset en werkte alles daarna weer! Dat klinkt positief, klopt dit? Mocht je toch iets opmerken of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Melissa91, van harte welkom hier op ons forum! Door de drukte en de extra feestdag is mijn reactie wat later dan je gewoonlijk van ons gewend kan zijn. Wat rot dat je problemen hebt met steeds meer zenders, dat is niet de bedoeling natuurlijk. 

Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat je contact gehad hebt met de klantenservice. Zo te zien heb je de tv-ontvanger gereset en werkte alles daarna weer! Dat klinkt positief, klopt dit? Mocht je toch iets opmerken of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Reageer