beantwoord

Zwart beeld na tv aangezet te hebben

• 8 juni 2020
  • 10 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Radeloos, elke dag is een reset nodig om tv te kijken, alles geprobeerd, reset, nieuwe hdmi kabel, andere tv, niets helpt, wie weet voor mij een oplossing.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 juni 2020, 18:37

Hoi @JB71, het beeld moet wel komen als je de ontvanger aanzet inderdaad! De Motorola is al een ouder model, ik heb je daarom meteen een nieuwer model toegestuurd. Die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

De Motorola kan je naar ons terugsturen, dan zorgen wij voor de verwerking daarvan.

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke tv ontvanger heb je precies en wat reset je iedere dag

Reputatie 1
Badge

Mororola

Reputatie 1
Badge

De tv ontvanger aan uit, een software update ook gedaan. Niets helpt.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra het topic aan de beurt is en ze besluiten om je Motorola te vervangen 

Reputatie 1
Badge

Zojuist de gegevens ingevoerd

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @JB71, het beeld moet wel komen als je de ontvanger aanzet inderdaad! De Motorola is al een ouder model, ik heb je daarom meteen een nieuwer model toegestuurd. Die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

De Motorola kan je naar ons terugsturen, dan zorgen wij voor de verwerking daarvan.

Reputatie 1
Badge

Dankjewel:grinning:

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan :slight_smile:  Ik zie dat de ontvanger nog onderweg is, ik verwacht dat je die morgen zult ontvangen.

Reputatie 1
Badge

Nieuwe ontvanger is binnen, heel hartelijk bedankt. 

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @JB71, dat is goed om te lezen. Veel kijk plezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer