beantwoord

zwart beeld bij tv app android

• 4 april 2012
  • 5 reacties
  • 2420 keer bekeken

Ik heb onlangs de app op mijn tablet geinstalleerd (via market)
Als ik hem opstart en een zender selecteer krijg ik geen beeld te zien maar een zwart scherm.
Weet iemand of ik iets moet veranderen of moet toevoegen op de tablet.
Of meschien iets moet veranderen in de router van telfort.

alvast bedankt gr Daan
icon

Beste antwoord door sondan 6 april 2012, 19:35

Helaas pindakaas
Vanmiddag telefonisch contact gehad met telfort.
Daaruit blijkt dat deze tablet niet geschikt is voor deze app.
Meschien optie voor de volgende keer : publiceren voor welke tablet deze app is ontworpen want na het lezen en zien van de reclames nam ik aan dat het voor elke tablet was die is voorzien van android 4.0.
Hoop dat er snel een update komt voor de app zodat ik hem wel kan gebruiken op de tablet.

gr Daan
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@sondan,

Welkom op het forum!
Ik heb uw topic verplaatst naar het Interactieve TV & Digitenne forum. Welke tablet gebruikt u en welke software heeft u daarop staan?

Henk
@sondan,

Welkom op het forum!
Ik heb uw topic verplaatst naar het Interactieve TV & Digitenne forum. Welke tablet gebruikt u en welke software heeft u daarop staan?

Henk

ik gebruik de
cherry mobility tablet 10.1 screen (kruidvat)
hierop staat de android 4.0
gr daan
Reputatie 4
Badge +3
ik gebruik de
cherry mobility tablet 10.1 screen (kruidvat)
hierop staat de android 4.0
gr daan

Ik ben dit voor u aan het uitzoeken, update volgt.

Henk
heb een vraag naar aanleiding van de tablet app.
1e bij starten van de app geeft ie aan dat deze voor de samsung galaxy tab is,neem aan dat ie ook op andere kan.
2e moet er een player aan gekoppeld worden aan de app meschien dat die mist op de tablet.

gr daan
Helaas pindakaas
Vanmiddag telefonisch contact gehad met telfort.
Daaruit blijkt dat deze tablet niet geschikt is voor deze app.
Meschien optie voor de volgende keer : publiceren voor welke tablet deze app is ontworpen want na het lezen en zien van de reclames nam ik aan dat het voor elke tablet was die is voorzien van android 4.0.
Hoop dat er snel een update komt voor de app zodat ik hem wel kan gebruiken op de tablet.

gr Daan

Reageer