beantwoord

Zwak/geen signaal op TV

  • 10 februari 2018
  • 9 reacties
  • 3107 keer bekeken

M’n box is er mee opgehouden. WiFi werkt wel, tv niet. Krijg melding zwak geen signaal. Heb resetten uitgevoerd van witte grote box en kleine zwarte boxje uit de stroom gehaald, maar helaas....

Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 12 februari 2018, 17:19

Hoi Meisjespiet, welkom op het forum. Als je bovenstaande melding in je beeld ziet, dan ben je vaak op het verkeerde bronkanaal afgestemd. Bijvoorbeeld op HDMI2 in plaats van HDMI1. Dit heeft mijn collega samen met je aangepast. Ik ga er van uit dat je nu weer probleemloos TV kan kijken. 🙂
Bekijk reactie

9 reacties

Welke ledjes branden op je modem, de grote witte box?
Power, wireless (knipperend) broadband, internet en tv

Heb zojuist de reset ingedrukt 10 tellen
En heb alle snoeren los gekoppeld en opnieuw aangesloten ( juist wel 😉)

Is Telfort op zondag te bereiken? Heb hier al vanaf donderdag last van en er toen ook melding van gemaakt, zou terug gebeld worden maar niks vernomen
Voor tv storingen is Telfort ook op zondag vanaf 10.00 te bereiken.
Je kan bellen (bandje afluisteren) of via facebook.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Super! Dank je wel
Geen dank, graag gedaan :)
Ben je nog wat verder gekomen?
HEb weer beeld, maar voor hoelang :8
Als het weer wegvalt gewoon hier in je eigen topic melden!
Hier vast wat mogelijkheden waar het aan zou kunnen liggen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bekabeld-internet-doet-het-niet-1.htm
en
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-doet-het-niet-1.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Meisjespiet, welkom op het forum. Als je bovenstaande melding in je beeld ziet, dan ben je vaak op het verkeerde bronkanaal afgestemd. Bijvoorbeeld op HDMI2 in plaats van HDMI1. Dit heeft mijn collega samen met je aangepast. Ik ga er van uit dat je nu weer probleemloos TV kan kijken. 🙂

Reageer