beantwoord

Ziggo Sport Racing HD

• 12 maart 2017
  • 5 reacties
  • 883 keer bekeken

Ziggo heeft de zender "Ziggo Sport Racing" in HD beschikbaar gesteld. Mijn vraag is niet hoe het kan dat deze zender nog niet beschikbaar is in HD, maar waarom dit naar alle waarschijnlijkheid pas in de zomer gaat gebeuren? Bedoel er zijn meer dan genoeg Max Verstappen (F1) fans die via deze zender in een goede kwaliteit de races willen volgen. Dus waarom niet zo snel als mogelijk deze zender omzetten in HD, liefst voor 24 maart wanneer het nieuwe F1 seizoen begint?
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 27 maart 2017, 16:50

Hi Patrick26,

Michael heeft mij gevraagd dit te bespreken met de iTV-baas bij Telfort.

Helaas kunnen we deze zender niet eerder omzetten naar HD. Van de zomer worden meerdere zenderwijzigingen in één keer doorgevoerd door de technici. Een eerdere aanpassing van zo'n kleine schaal, losgetrokken van deze bulkwijziging, blijkt niet haalbaar.
Bekijk reactie

5 reacties

7up
Reputatie 8
Badge +17
Cola
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Patrick,

Goede vraag en terecht dat je Max zo snel mogelijk in de best mogelijke kwaliteit wilt kunnen aanschouwen.

Ik heb je vraag neergelegd bij mijn collega's aangezien ik er niet direct een sluitende reactie op kan geven.

Zodra ik meer weet, laat ik het jou ook weten.

Houd je het nog even uit? :8
Hartstikke bedankt :D

Nou.. zeker wel hoor, ik wacht rustig af.
Badge +13
Hi Patrick26,

Michael heeft mij gevraagd dit te bespreken met de iTV-baas bij Telfort.

Helaas kunnen we deze zender niet eerder omzetten naar HD. Van de zomer worden meerdere zenderwijzigingen in één keer doorgevoerd door de technici. Een eerdere aanpassing van zo'n kleine schaal, losgetrokken van deze bulkwijziging, blijkt niet haalbaar.

Reageer