beantwoord

Zenders verdwenen

• 8 september 2020
  • 15 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 1

De laatste weken komen en gaan er zenders. Zonder aankondiging. Nu opeens wat nieuwszenders, Arte, inzicht erbij, ONS kwam en ging. Is dit het uitgebreid pakket wat ik bij de vorige overstap niet kreeg?

Maar wat ik heel vervelend vind is dat GOTV ,1472, weg is. Een heel leuke muziekzender, leuker en beter dan 192. Waarom? Omdat het uit Zeeland komt. Heb de zender al jaren, dus graag terug.

Maar dat zit vast niet in het systeem.

Voorbereiding voor overstap naar KPN?

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 12 september 2020, 16:17

Dag @HCP51. Van harte welkom hier. Ik zie dat je in de afgelopen dagen meerdere punten hebt aangekaart. Kun je aangeven waar je op dit moment nog tegenaan loopt?

Wat ik alvast wel kan zeggen, is dat je sinds vorig jaar alleen het Basispakket hebt. In het zenderoverzicht vind je welke zenders er in het Basispakket zitten. Zoals @Galdor68 al aangeeft zit Arte in het Uitgebreid Pakket en ONS in het Pluspakket. De regionale zenders in het Basispakket worden alleen uitgezonden in de eigen en aangrenzende provincies. Ik kan er dus niet voor zorgen dat je GO-TV weer zult ontvangen. 

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 1

Ik heb dit probleem ook. Na de grote update start de Arris af en toe spontaan weer op. Heb een reset gedaan, opnieuw software  update gedaan.

Nu maar afwachten of het weer gebeurt.

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic om het hier en in andere topics overzichtelijk te houden

@HCP51 

ONS zit op 89 in het gewone Pluspakket,  Arte op 49 in het uitgebreid pakket, 1472 zal met je regio te maken hebben, je krijgt nu enkel de regionale  die aangrenzend zijn en echte lokale omroepen.

Dat heeft te maken met de omzetting van oud naar nieuw glasvezel. Dus deels inderdaad voorbereiding voor de migratie.

Reputatie 1

Heb nog wel Friesland, dat is ook een end weg  van Amersfoort. 

GOTV in het standaardpakket ipv 192?

Wat vindt Telfort \ KPN?

ik heb ook ineens spontaan sinds een paar weken het uitgebreide pakket.:relaxed:

ik heb ook ineens spontaan sinds een paar weken het uitgebreide pakket.:relaxed:

@JanD Dan is het basispakket zoals dit voor maart 2018 was blijkbaar hersteld, dan mogen klanten die hier nu € 5,00 voor betalen dat geld wel terugkrijgen.

@HCP51 Omrop Fryslân en AT5 betalen voor landelijke doorgifte.

Wij hadden bij ons zelfs de lokale omroep van Cuijck en meer Noord Limburgse lokaal gedoe en dat bij ons op de grens van Utrecht en Gelderland

KPN heeft een pagina waar je de regionale en lokale die je kan en mag ontvangen terugvind.

https://www.kpn.com/televisie/zenders/lokale-zenders.htm

Reputatie 1

09-09

Kan programma's niet vanaf begin terugkijken.foutmelding. 561.

Opnieuw opstarten,moet opnieuw software inladen ,moet modem herstarten, na 10 min stb. Gaat goed na de laatste Artis update.

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic om het hier en in andere topics overzichtelijk te houden

Reputatie 8
Badge +10

Dag @HCP51. Van harte welkom hier. Ik zie dat je in de afgelopen dagen meerdere punten hebt aangekaart. Kun je aangeven waar je op dit moment nog tegenaan loopt?

Wat ik alvast wel kan zeggen, is dat je sinds vorig jaar alleen het Basispakket hebt. In het zenderoverzicht vind je welke zenders er in het Basispakket zitten. Zoals @Galdor68 al aangeeft zit Arte in het Uitgebreid Pakket en ONS in het Pluspakket. De regionale zenders in het Basispakket worden alleen uitgezonden in de eigen en aangrenzende provincies. Ik kan er dus niet voor zorgen dat je GO-TV weer zult ontvangen. 

Reputatie 1

Toen ik overstapte kreeg ik niet hetzelfde pakket. Sinds kort zit het uitgebreide pakket er opeens bij. De ene dag ONS erbij, na een paar dagen weer weg. Vandaar al die vragen.

Vroeger was er nog wel ns elke maand een nieuwsbrief. Als je aangeeft wat er gaat gebeuren omtrent overgaan naar KPN hoeven er niet zoveel vrag

Reputatie 1

...vragen gesteld te worden.

Reputatie 8
Badge +10

Toen ik overstapte kreeg ik niet hetzelfde pakket. Sinds kort zit het uitgebreide pakket er opeens bij. De ene dag ONS erbij, na een paar dagen weer weg. Vandaar al die vragen.

Vroeger was er nog wel ns elke maand een nieuwsbrief. Als je aangeeft wat er gaat gebeuren omtrent overgaan naar KPN hoeven er niet zoveel vrag

Wat bedoel je precies, @HCP51? Je vraag is me op dit moment niet duidelijk. Je hebt alleen het Basispakket in je abonnement. Het Uitgebreid TV pakket bestaat inmiddels ook al ruim 2 jaar, zie daarvoor de Prijs & zenderwijzigingen Telfort Thuis 2018

Reputatie 1

Ik heb het basispakket. Sinds kort ook het uitgebreide pakket. Niet zelf ingesteld, kost ook niks extra. Als het wel extra kost zeg ik het af. Vandaar de vraag of het te maken heeft met de overgang naar KPN.

@Natasja - Telfort wordt dat basispakket vanwege de migratie niet bij elke klant uitgebreid met dat Uitgebreid TV pakket omdat dit bij KPN deze je kanalen onderdeel van het basis pakket is?

Als ik het goed begrijp had @HCP51 al recht op dat pakket omdat dit bij oudglasvezel ook onderdeel van het abonnement was. Bij de omzetting is dat blijkbaar misgegaan of om andere mij onbekende redenen niet meer beschikbaar.

Reputatie 1

Galdor, da's een goede opmerking. Toen nog berichten gewisseld. Telfort ging het nakijken, maar geen actie ondernomen. En nu begrijpen ze het nog steeds niet. 

Groeten maar weer.

Dat uitgebreide pakket had je alleen recht op als je geen nieuw abonnement afsloot, ik was er toen ook bijna ingestonken voor een paar tientjes korting en 1 jaar gratis opnemen.

Dat uitgebreide pakket had je alleen recht op als je geen nieuw abonnement afsloot, ik was er toen ook bijna ingestonken voor een paar tientjes korting en 1 jaar gratis opnemen.

Klopt dat zijn de mij onbekende redenen.

Even in de archieven duiken en wat vind ik, dit topic.

https://forum.telfort.nl/tv-338/overstappen-zwarte-naar-witte-afstandsbediening-79026?postid=660163#post660163

Een jaar na dato krijgt @HCP51 eindelijk waar al recht op bestond!!

Reageer