beantwoord

Zenders verdwenen

  • 17 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 173 keer bekeken

zenders die ik niet meer heb /en daarvoor een duurder pakket moet afsluiten ,als dat zo is dan overweeg ik naar een andere provider over te stappen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 17 oktober 2018, 13:01

Hier kan je zien wat er in het basispakket zit, en wat in de extra pakketten.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/interactieve-tv/zenderpakketten.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-zenderpakketten-bestellen-of-opzeggen.htm
Bekijk reactie

4 reacties

ik hoop dat ik tot een oplossing kom
Hier kan je zien wat er in het basispakket zit, en wat in de extra pakketten.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/interactieve-tv/zenderpakketten.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-zenderpakketten-bestellen-of-opzeggen.htm
Reputatie 8
Badge +9
Dag ja102227. Ik zie dat je drie topics hebt aangemaakt. Om het overzichtelijk te maken, heb ik de andere topics gesloten. Ik help je hier graag verder 🙂.

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent. Als ik je goed begrijp, zijn er zenders uit jouw zenderpakketten verdwenen die je voorheen wel gewoon kon bekijken? Ik zie dat je onlangs de overstap hebt gemaakt van het oude naar het nieuwe glasvezelpakket. Er kan dan inderdaad verschil zitten in het zenderaanbod. Om welke zenders en/of zenderpakketten gaat het precies? Ik lees het graag.
Reputatie 8
Badge +9
Dag ja102227. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga ervan uit dat geen bericht goed bericht is en je klacht inmiddels is opgelost. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je ons te vinden.

Reageer