Op de Nederlandse commerciële zenders is niets anders te zien dan herhalingen van NCIS, Castle, en dat soort series. Discovery en aanverwante kanalen doen ook niets anders meer dan elkaar herhalen. Iets wat Treehouse masters heet was vanavond op drie van die zenders te zien.
Neefje kijkt naar een serie See dad run. Wordt uitgezonden op comedy kanalen en Nickelodeon, allemaal herhalingen en in het Nederlands (bah!).
Is er geen interessanter zenderpakket samen te stellen? Nu betalen we de volle mep voor het zien van steeds dezelfde onzin. Heel veel kanalen voegen niets toe, alleen meer herhalingen en meer van hetzelfde. Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken en er iets aan kunnen doen? O ja, door lid te zijn sponsoren we ook nog TRT, staatspropaganda van Herr Erdogan, vind ik erg dubieus!
Beste antwoord door sheepxp
Ik herken dit zeker , dat er nu tijdens de vakantieperiode veel herhalingen zijn is al heel "gewoon"geworden.
Dat is al zeker 2 maanden geleden in gang gezet
Maar al voordat deze vakantieperiode begon ook al veel herhalingen van inderdaad herhalingen.
O.a Murdershift , is al zeker 3-4 jaar oud, Airplain dissaster , en niet te vergeten al die commerciële zenders, op 1 avond 2-3 afleveringen van bijvoorbeeld NCIS en dan nog lopen die door elkaar heen wat de seizoenen betreft.
In het pluspakket wat ik vorig jaar juni had heb ik juist opgezegd omdat daar de net voor mij interessante zenders werden opgeheven.
Ja wat is de oplossing? als dit zo doorgaat gaan de mensen de tv toch opzeggen en hun toevlucht zoeken bij betaalde kanalen zoals Netflix, HBO
In de toekomst zou er een vrije zender keuze kunnen komen , moet alleen nog zien hoe dat opgepakt gaat worden door de providers, denk het niet.
Dit probleem van al die herhalingen hebben natuurlijk alle providers KPN , Ziggo XS4ALL enz.
Off topic: bij ons kan ik nog steeds geen HD 1080I kijken ? wat ik wel verwacht had na de upgrade naar VDSL koper.
Bekijk reactie
Dat is al zeker 2 maanden geleden in gang gezet
Maar al voordat deze vakantieperiode begon ook al veel herhalingen van inderdaad herhalingen.
O.a Murdershift , is al zeker 3-4 jaar oud, Airplain dissaster , en niet te vergeten al die commerciële zenders, op 1 avond 2-3 afleveringen van bijvoorbeeld NCIS en dan nog lopen die door elkaar heen wat de seizoenen betreft.
In het pluspakket wat ik vorig jaar juni had heb ik juist opgezegd omdat daar de net voor mij interessante zenders werden opgeheven.
Ja wat is de oplossing? als dit zo doorgaat gaan de mensen de tv toch opzeggen en hun toevlucht zoeken bij betaalde kanalen zoals Netflix, HBO
In de toekomst zou er een vrije zender keuze kunnen komen , moet alleen nog zien hoe dat opgepakt gaat worden door de providers, denk het niet.
Dit probleem van al die herhalingen hebben natuurlijk alle providers KPN , Ziggo XS4ALL enz.
Off topic: bij ons kan ik nog steeds geen HD 1080I kijken ? wat ik wel verwacht had na de upgrade naar VDSL koper.