beantwoord

Zenderlijst in PDF?

• 28 juli 2018
  • 32 reacties
  • 2624 keer bekeken

Toon het eerste bericht

32 reacties

Reputatie 1
@Galdor68 : KPN heeft toch een iets ander basispakket dan Telfort.
Er zitten waarschijnlijk een paar minimale verschillen in dit betreft KPN eigen kanalen maar dat zal voor de overige indeling weinig uitmaken.
Het is ook meer van zo kan het ook gun die paar personen een mooi klein overzicht.
Badge +13
Hallo iedereen,

Om alle zenders te bekijken, gebruik je het online zenderoverzicht.
Zie ook deze twee tips:

1. Selecteer de pakketten die je hebt bovenaan de pagina's - de tip die Galdor68 al heeft gegeven. Als je dat niet doet zie je alle zenders, waaronder regionale zenders die je nooit zal gebruiken. Door pakketten aan te vinken, maak je de lijst een stuk korter.

2. Er zijn een paar afdrukinstellingen die kunnen helpen om de afdrukjes overzichtelijker te maken. Je kunt bijvoorbeeld de schaal van je afdruk aanpassen naar 50% en er voor zorgen dat er 4 pagina's per vel worden afgedrukt. Dat kan je instellen in je browser of in de afdrukinstellingen van je pc:

Ik hoop dat dat helpt 🙂 In de bijlage vind je wat ik ervan heb weten te maken: basis en uitgebreid pakket op 2 pagina's. Ik heb het laatst beschikbare zenderoverzicht in PDF ook toegevoegd.
Hallo allemaal,

Ik heb mij ook suf gezocht naar dat handige overzichtje op één A4, kwam zo op dit forum uit.

Vind het niet klantvriendelijk klinken als een bedrijf zegt dat een compacter overzicht maken voor een handjevol mensen niet de moeite waard is. Gezien de discussie hier blijkt dat er behoefte aan is en dus is het zeker de moeite waard. Zo'n moeite kan het trouwens niet zijn toch? Het is meer een kwestie van willen. Telfort adverteert overigens zelf met de slogan 'Alles bij Telfort, zoals jij het wilt' nou dan kan zo'n handzaam zenderoverzichtje er toch zeker wel vanaf toch? Je verschuilen achter 0,1% die iets af wil drukken slaat nergens op. Die eindeloze lange lijst is immers ook niet hetgene waar mensen naar op zoek zijn. Bovendien printte ik dat lijstje ook nooit maar ik download hem gewoon om naar te kunnen kijken.

Ik ben blij met het overzicht van grote broer KPN. Zolang Telfort het zelf niet doet, doe ik het lekker daar mee.
Badge +13
@we1001586598 Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent!

Ik begrijp je feedback over handzaamheid. Vandaar ook mijn tips, heb je die gezien? Ik zal het signaal nogmaals doorgeven aan mijn collega's om te kijken naar mogelijke oplossingen.

Je kunt in de tussentijd inderdaad het zenderoverzicht van KPN gebruiken. Let wel, hierin wordt geen onderscheid gemaakt tussen het basispakket en het uitgebreide pakket. Je kunt ook het laatste PDF zenderoverzicht van Telfort gebruiken. Ik zal dit toevoegen in de bijlage van dit bericht.
Reputatie 1
@Jurgen - Telfort waarschijnlijk wilde je we1001044197 aanspreken en niet mij (ik heb een ander klantnummer). 😉

Het zenderoverzicht in de bijlage is precies wat ik vroeger gebruikte. Het is jammer dat ik de laatste versie niet meer kon downloaden van de site, maar als dit de actuele zenderlijst is: alsnog bedankt. Hier zullen een aantal mensen blij mee zijn.

Over de meldingen die ik per mail krijg rond dit topic: kan ik ze uitschakelen? Ik zit niet te wachten op feedbackverzoeken... de oplossing is voor mij helder en nu in twee versies beschikbaar. 👌🏼
@we1001586598 je kan topic volgen uitzetten als dit nog bestaat of in je profiel instellingen notificaties uitzetten.

Reageer