Zenderlijst en tv online

• 15 april 2014
  • 2 reacties
  • 595 keer bekeken

Hallo,

Ik heb via Telfort glasvezel een abonnement op interactieve televisie. Ik "erger" mij echter aan de zenderlijst. De volgorde is niet zoals ik gewend ben. Natuurlijk is gewenning gewoon een kwestie van tijd. Maar ook zitten voor mij "belangrijke", of liever: veelgebruikte, zenders pas ver in de zenderlijst aanwezig, tussen allerlei zenders die ik niet gebruik. Ook erger ik mij aan het feit dat vele zender nummers in mijn pakket gewoonweg niet bestaan. Ik spring van 10 naar 14 bijvoorbeeld.
Mijn vraag is dus, hoe personaliseer ik mijn zenderlijst.

Daarnaast heb ik nog iets anders, ook op tv gebied. In het verleden had ik een adsl abonnement. Hier kon ik via Telfort tv online ook naar mijn zenders kijken op m'n mobiel en op m'n pc. Nu met glasvezel moet dit via de glashardt app, met ala gevolg dat het alleen nog werkt op een tablet. Laat ik die nou net niet hebben. En laat het dus ook nou net niet verkrijgbaar zijn op de pc. Met andere woorden, een moderner, en ook vooral, duurder abonnement is kariger gekleed en beperkter. Om het ff wat minder beleefd uit te drukken: wat is dat dan voor ****s**t?

Groeten,
Snorkel

2 reacties

Reputatie 1
hoi, ik zelf zit ook met het zenderlijst verhaaltje, maar in de app store staat een speciale app voor glasvezel telfort, daar kijk ik zelf regelmatig zenders op via de samsung tab 2.0. dus die is wel beschikbaar. de andere app die jij hebt denk ik, is niet geschikt voor glasvezel
Badge +2
Wat mogelijk is, is om in de instellingen de zenders die je niet kijkt te verbergen, en zo dus gewoon van zender naar zender schakelen zonder de hinderlijke zenders die je niet kijkt. De nummering kan je niet aanpassen.

Voor zover ik weet Is de Telfort App voor Glasvezel nog steeds in verdere ontwikkeling...

Reageer