beantwoord

Zender Veronica mist

• 16 april 2019
  • 14 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 1
IK heb het basispakket maar mis Veronica klopt dat? ik heb de basipakketten opgezocht en zie daar wel Veronica bijstaan. Heel graag een reactie.
icon

Beste antwoord door jimny 17 april 2019, 12:14

Kijk eens bij de verborgen zenders want ongetwijfeld staat hij daarbij, via menu toets en daarna op instellingen klikken en dan krijg je lijst waaronder ook verbergen zenders klik die aan dan zie je als het goed is ook kanaal 9 Veronica staan
Bekijk reactie

14 reacties

Kanaal 9 als je een witte afstandsbediening hebt is er misschien een eigen zender lijst ingesteld
Reputatie 1
dank voor je reactie, ik heb zoals ik het kan zien geen eigen zender ingesteld. Ik neem aan dat ik kanaal 9 toch kan toevoegen via instellingen- zenders? Sorry daar kom ik niet verder mee, ben een kluns op dat gebied. Hopelijk kun je me nog nog een advies geven. Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +19
dank voor je reactie, ik heb zoals ik het kan zien geen eigen zender ingesteld. Ik neem aan dat ik kanaal 9 toch kan toevoegen via instellingen- zenders? Sorry daar kom ik niet verder mee, ben een kluns op dat gebied. Hopelijk kun je me nog nog een advies geven. Alvast bedankt.
Heb je al een bij de 'Verborgen zenders' gekeken of daar geen 'X' staat bij Veronica op 9..?
Als je de gids opent is dan 9 Veronica de enige die ontbreekt?
Reputatie 1
Ja, dat klopt hij gaat van kanaal 8 naar anaal 10 enz enz
Reputatie 8
Badge +17
Kijk eens bij de verborgen zenders want ongetwijfeld staat hij daarbij, via menu toets en daarna op instellingen klikken en dan krijg je lijst waaronder ook verbergen zenders klik die aan dan zie je als het goed is ook kanaal 9 Veronica staan
Missen er bij de hogere cijfers ook kanalen? Als de tip van Enterprise en Jimny over de verborgen kanalen niks oplevert dan kan je als noodgreep de ontvanger nog resetten
Reputatie 1
Dank je wel voor deze reactie, het is gelukkig gelukt. Inderdaad zat hij onder verborgen verborgen zenders. Ik heb nog een probleem hoop dat ook dit opgelost kan worden. Links van het beeld staat een hele rij met informatie wat telkens terugkomt en weer weggaat er staat o.a. fullHD1080P- Clear sound- Assistent- Enery Label- enz enz. Heel erg irritant ik krijg het niet voorgoed weg. Help Help!! Heel erg nog een reactie voor , dan zeur ik niet meer. Groetjes Hanneke
Dat lijkt op een info balk van de TV zelf. Als de afstandsbediening van de Televisie zelf een knop met een i heeft of Info zou dit moeten verdwijnen als je die indrukt. Werkt dat niet dan Settings of Menu proberen.

Nu ik nog eens lees klinkt het nog meer op wat je bij de MM ziet dan zul je dieper moeten zoeken.
Reputatie 1
Heel hartelijk dank, het is me gelukt dankzij jouw hulp. Groetjes Hanneke
Jimny en Enterprise verdienen ook dank.
Goed dat het gelukt is was de laatste vraag met de info knop opgelost?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo @hanneke31. Van harte welkom hier. Ik zie dat het probleem is opgelost dankzij de hulp van @Galdor68, @Enterprise en @jimny. 😄 Hartstikke fijn! Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan weet je ons te vinden.
Reputatie 1
Hallo Natasja., Dank voor je reactie. Ik ben heel blij dat het opgelost is, en vind het fijn om te weten dat ik altijd bij jullie terecht kan. Groetjes Hanneke
Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan, Hanneke. 👍🏼

Reageer