beantwoord

Zender tijdelijk niet beschikbaar?!

• 7 maart 2020
  • 10 reacties
  • 170 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds gisteren zijn er meerdere zenders waarbij er op mijn tv de melding "zender tijdelijk niet beschikbaar" wordt weergegeven.

Andere zenders doen het wel gewoon naar behoren.

Er is voor zover bekend geen storing, de afstandsbediening werkt correct en is goed gekoppeld aan mijn tv, de tv zelf is ook goed ingesteld, het interactieve kastje lijkt niks te mankeren ( is hooguit wat trager dan normaal), het modem doet het gewoon, de kabels zijn goed aangesloten en ook het internet werkt gewoon naar behoren.

Wel ging gisteravond de tv spontaan uit terwijl we een film op Netflix keken. Die kon daarna wel weer gewoon opgezet worden. 

Ik heb dus werkelijk geen idee waar het probleem zit. 

Iemand de verlossende tip of juiste oplossing? Want dit is echt heel erg vervelend. 

Groetjes Heidi 

icon

Beste antwoord door jimny 7 maart 2020, 12:56

Doorloop deze link eens en kies voor terugzetten naar de fabrieksinstellingen en reset van de tv ontvanger 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke tv ontvanger heb je precies en is deze bekabeld of via de draadloze adapters aangesloten

Reputatie 1

Er staat HMB2260 V2 op de ontvanger, verder zie ik geen naam staan.

Deze is bekabeld. 

Reputatie 8
Badge +18

Doorloop deze link eens en kies voor terugzetten naar de fabrieksinstellingen en reset van de tv ontvanger 

Reputatie 1

Ga ik proberen, dankjewel! 

Reputatie 1

Ik heb dit geprobeerd, maar het lukte niet en kwam uit op een foutcode 561. Hierna de stappen gevolgd die op deze site staan, software verwijderen en opnieuw downloaden.

Dat lukt niet, ik blijf de foutcode 561 krijgen en kan nu helemaal geen tv meer kijken 

Reputatie 1

PS de ontvanger resetten natuurlijk eerst geprobeerd meerdere keren 

Reputatie 1

JE GAAT HET NIET GELOVEN... 

OPEENS NA 5 X PROBEREN DOET DE TV HET WEER NORMAAL!!

Zelfs de melding zender tijdelijk niet beschikbaar is verdwenen en ik kan alles weer kijken. 

Bedankt voor je hulp! 😊

Reputatie 8
Badge +18

JE GAAT HET NIET GELOVEN... 

OPEENS NA 5 X PROBEREN DOET DE TV HET WEER NORMAAL!!

Zelfs de melding zender tijdelijk niet beschikbaar is verdwenen en ik kan alles weer kijken. 

Bedankt voor je hulp! 😊

Graag gedaan en fijn dat het gelukt is na 5 pogingen wat ik overigens wel teveel van het goede vindt, wellicht is er met de tv ontvanger toch iets aan de hand.

De moderators lezen vaak mee wellicht hebben ze dezelfde gedacht als ik en gaan ze je ontvanger vervangen

Reputatie 1

Graag gedaan en fijn dat het gelukt is na 5 pogingen wat ik overigens wel teveel van het goede vindt, wellicht is er met de tv ontvanger toch iets aan de hand.

De moderators lezen vaak mee wellicht hebben ze dezelfde gedacht als ik en gaan ze je ontvanger vervangen

Dat zou mooi zijn, want 5 x is inderdaad wel erg veel…

Hij is ook een stuk trager dan hij was toen ik hem kreeg ( zomer 2017) 

Nog een fijn weekend! 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @HeidiMariska, top dat het weer werkt. Daar ben ik blij om. Heel fijn. Mocht er nog weer eens iets zijn, dan hoor ik dat graag. 

Reageer