Zender tijdelijk niet beschikbaar

• 22 januari 2012
  • 2 reacties
  • 2506 keer bekeken

Ik heb nu al een aantal dagen perioden in de dag (voornamelijk in de avond) dat de tv de melding geeft dat de zender tijdelijk niet beschikbaar is. Deze keer helpt het als ik de zender even wissel, maar het blijft lastig als je iets zit te kijken. Hebben meer mensen hier last van?

2 reacties

Badge
Hoe heb je je stb verbonden?
Met de DVS?
Zoja kan het zijn dat er op de tijdstippen dat het gebeurt er apparaten ingeschakeld worden?
Badge +7
Ik heb nu al een aantal dagen perioden in de dag (voornamelijk in de avond) dat de tv de melding geeft dat de zender tijdelijk niet beschikbaar is. Deze keer helpt het als ik de zender even wissel, maar het blijft lastig als je iets zit te kijken. Hebben meer mensen hier last van?
Dit kan ook te maken hebben met de software op de decoder. Als u de ontvanger van de stroom haalt en daarna weer aanzet meteen op de knop 'menu' drukken en daar zult u de optie software verwijderen zien staan Als dit voltooid is, zal de ontvanger opnieuw opstarten. Ook is het verstandig de (binnen) bekabeling in kaart te brengen mochten de problemen aanhouden.

Henk

Reageer