per uur soms wel 10 x of geluid loopt niet gelijk tijdens bvb gesprek ( zeer vervelend).
Telfort help ons nu eens en niet met u moet kabeltjes vernieuwen die zijn nieuw nee het euvel
zit denken wij in de modem.
Zie ook klacht van J.v.Dijk exact zelfde probleem.
Edit moderator: titel aangepast
Beste antwoord door Wieger DB
Hoi Ed-Feyenoord, welkom op het forum.
Het is inderdaad niet fijn om een blauw scherm met een foutmelding dat de zender niet beschikbaar is. Om een beter beeld te krijgen van je situatie wil ik toch een paar van die vragen over je aansluiting stellen. Op basis van je huidige omschrijving kan ik je namelijk nog geen goed advies geven. Ik val daarom maar gelijk met de deur in huis.
-Merk je verbetering als je je modem gereset hebt door met een puntig voorwerp de reset knop voor 20 seconden ingedrukt te houden?
-Heb je de TV ontvanger met een draadloze verbindingsset aangesloten of met een netwerkkabel?
-Speelt het probleem op allebei je ontvangers of slechts een van je ontvangers?
-Werken internet en telefonie wel goed?
-Kan je een foto maken van je aansluitpunt en dit met ons delen?
-Zie je dat de lampjes op je modem anders beginnen te branden als je de foutmelding ziet?
-Heb je misschien nog een extra router in je thuisnetwerk aangesloten?
Ik snap dat dit een hele hoop vragen zijn. Op basis van jouw antwoorden kan ik je beter helpen en er sneller voor zorgen dat je weer probleemloos TV kan kijken. Ik hoor het graag van je! Alvast bedankt voor je reactie.
@jimny en knorde thanks heren!
Bekijk reactie
Het is inderdaad niet fijn om een blauw scherm met een foutmelding dat de zender niet beschikbaar is. Om een beter beeld te krijgen van je situatie wil ik toch een paar van die vragen over je aansluiting stellen. Op basis van je huidige omschrijving kan ik je namelijk nog geen goed advies geven. Ik val daarom maar gelijk met de deur in huis.
-Merk je verbetering als je je modem gereset hebt door met een puntig voorwerp de reset knop voor 20 seconden ingedrukt te houden?
-Heb je de TV ontvanger met een draadloze verbindingsset aangesloten of met een netwerkkabel?
-Speelt het probleem op allebei je ontvangers of slechts een van je ontvangers?
-Werken internet en telefonie wel goed?
-Kan je een foto maken van je aansluitpunt en dit met ons delen?
-Zie je dat de lampjes op je modem anders beginnen te branden als je de foutmelding ziet?
-Heb je misschien nog een extra router in je thuisnetwerk aangesloten?
Ik snap dat dit een hele hoop vragen zijn. Op basis van jouw antwoorden kan ik je beter helpen en er sneller voor zorgen dat je weer probleemloos TV kan kijken. Ik hoor het graag van je! Alvast bedankt voor je reactie.
@jimny en knorde thanks heren!