beantwoord

Zender niet beschikbaar en beeld en geluid lopen niet synchroon

• 25 juli 2017
  • 3 reacties
  • 251 keer bekeken

Al heel lang last dat zender stil staat of plots een blauw scherm met tekst zender niet beschikbaar

per uur soms wel 10 x of geluid loopt niet gelijk tijdens bvb gesprek ( zeer vervelend).

Telfort help ons nu eens en niet met u moet kabeltjes vernieuwen die zijn nieuw nee het euvel

zit denken wij in de modem.

Zie ook klacht van J.v.Dijk exact zelfde probleem.

Edit moderator: titel aangepast
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 juli 2017, 14:47

Hoi Ed-Feyenoord, welkom op het forum.

Het is inderdaad niet fijn om een blauw scherm met een foutmelding dat de zender niet beschikbaar is. Om een beter beeld te krijgen van je situatie wil ik toch een paar van die vragen over je aansluiting stellen. Op basis van je huidige omschrijving kan ik je namelijk nog geen goed advies geven. Ik val daarom maar gelijk met de deur in huis.

-Merk je verbetering als je je modem gereset hebt door met een puntig voorwerp de reset knop voor 20 seconden ingedrukt te houden?
-Heb je de TV ontvanger met een draadloze verbindingsset aangesloten of met een netwerkkabel?
-Speelt het probleem op allebei je ontvangers of slechts een van je ontvangers?
-Werken internet en telefonie wel goed?
-Kan je een foto maken van je aansluitpunt en dit met ons delen?
-Zie je dat de lampjes op je modem anders beginnen te branden als je de foutmelding ziet?
-Heb je misschien nog een extra router in je thuisnetwerk aangesloten?

Ik snap dat dit een hele hoop vragen zijn. Op basis van jouw antwoorden kan ik je beter helpen en er sneller voor zorgen dat je weer probleemloos TV kan kijken. Ik hoor het graag van je! Alvast bedankt voor je reactie.

@jimny en knorde thanks heren!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je en is de tv ontvanger bekabeld of via de draadloze adapters aangesloten.
Welke snelheid behaal je via speedtest.net
Reputatie 5
Badge +4

Telfort help ons nu eens en niet met u moet kabeltjes vernieuwen die zijn nieuw nee het euvel

Niet echt de meest ideale openingspost, behandel mensen zoals jij ook behandeld wilt worden. Overigens had de titel van het onderwerp iets beter gekund.

Hoe dan ook, even een paar vragen want dit is natuurlijk ontzettend vervelend en niet de bedoeling:
- Heb je dsl of glasvezel?
- Welk modem heb je?
- Heb je wel normaal internet en telefonie?
- Kun je eens een speedtest doen en ons vertellen wat daaruit komt?
- Is de boel bedraad of draadloos aangesloten?

EDIT

Jimmy wat ben je weer snel 😃
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ed-Feyenoord, welkom op het forum.

Het is inderdaad niet fijn om een blauw scherm met een foutmelding dat de zender niet beschikbaar is. Om een beter beeld te krijgen van je situatie wil ik toch een paar van die vragen over je aansluiting stellen. Op basis van je huidige omschrijving kan ik je namelijk nog geen goed advies geven. Ik val daarom maar gelijk met de deur in huis.

-Merk je verbetering als je je modem gereset hebt door met een puntig voorwerp de reset knop voor 20 seconden ingedrukt te houden?
-Heb je de TV ontvanger met een draadloze verbindingsset aangesloten of met een netwerkkabel?
-Speelt het probleem op allebei je ontvangers of slechts een van je ontvangers?
-Werken internet en telefonie wel goed?
-Kan je een foto maken van je aansluitpunt en dit met ons delen?
-Zie je dat de lampjes op je modem anders beginnen te branden als je de foutmelding ziet?
-Heb je misschien nog een extra router in je thuisnetwerk aangesloten?

Ik snap dat dit een hele hoop vragen zijn. Op basis van jouw antwoorden kan ik je beter helpen en er sneller voor zorgen dat je weer probleemloos TV kan kijken. Ik hoor het graag van je! Alvast bedankt voor je reactie.

@jimny en knorde thanks heren!

Reageer