De ontvanger is aangesloten via een verbindingsset (DVS1200).
Ik heb ondertussen de modem, de verbindingsset en de DVS1200 al diverse keren gereset (30-60 sec van het stroom af geweest).
Maar direct bij het opnieuw opstarten hapert het beeld en bevriest het en komt de foutmelding in beeld.
Internet, WiFi en Netflix via On Demand werken wel. Dus lijkt niet op de verbindingsset oid te liggen.
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Ik heb ook al een aantal metingen gedaan, het signaal komt zo te zien goed aan op de Experia Box. Ook voor de tv-ontvanger heb ik een meting gedaan, het tv signaal lijkt daar met wat hikjes te komen. Dat kan die melding verklaren. Door die metingen ben ik net als nelly jacoba benieuwd hoe het gaat als je de tv-ontvanger tijdelijk met een kabel aansluit op de Experia Box, hoe is het beeld dan?
Als het dan wel goed is, kan je kijken of het verschil maakt om de DVS in andere stopcontacten te proberen. Ook is het aan te raden om de DVS niet in een stekkerdoos te doen, maar altijd direct in de muur te plaatsen. Bij dubbele stopcontacten is het het beste op de tweede aansluiting niet te gebruiken. Op die manieren kan de DVS zoveel signaal krijgen uit het stroomnetwerk, om weer door te sturen naar de tv-ontvanger.
Ik hoor het graag van je.