beantwoord

Zender niet beschikbaar

  • 25 juli 2018
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Sinds 4 dagen heb ik geen TV. meer.
Het zappen en de herstart van de ontvanger hebben helemaal niet geholpen.
5 dagen geleden had ik de plus-pakket stop gezet. Daarna kon ik niet alleen b. v. Eurosport 2, maar alles niet zien.
Jullie website zegt dat er geen storing is.
Hoe is dit mogelijk?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 juli 2018, 16:18

Hallo Tetsu, dat is niet de bedoeling natuurlijk! 4 dagen zonder TV is erg lang, ik wil met je meekijken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer in je profiel kunnen invoeren? Als je me daarna hier een reactie geeft kan ik het abonnement erbij pakken en kijken wat er precies aan de hand is.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Tetsu, dat is niet de bedoeling natuurlijk! 4 dagen zonder TV is erg lang, ik wil met je meekijken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer in je profiel kunnen invoeren? Als je me daarna hier een reactie geeft kan ik het abonnement erbij pakken en kijken wat er precies aan de hand is.

Reageer