beantwoord

zender niet beschikbaar

• 28 november 2015
  • 3 reacties
  • 591 keer bekeken

Krijg al ruim 4 uur de melding dat de zender niet beschikbaar is. Ik krijg 5 seconden de zender te zien, waarna de melding verschijnt. Heb alles al gereset, maar het probleem blijft zich voordoen. Vorige week storing en vandaag weer geen tv. Wordt hier niet zo blij van. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Mila13 3 december 2015, 13:39

Na twee dagen zoeken heb ik de pincode kunnen vinden. Heb nu ingelogd en de tv doet het weer.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hallo Mila! Welkom op het forum. Wat vreemd zeg. Is de ontvanger bekabeld aangesloten aan het modem of zit er een Draadloze Verbinding Set (DVS) tussen? Voor jou heb ik de ontvangers een reset gegeven vanaf deze kant. Als je jouw abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Laat je me weten wat je ervan vindt?
Hallo Mila! Welkom op het forum. Wat vreemd zeg. Is de ontvanger bekabeld aangesloten aan het modem of zit er een Draadloze Verbinding Set (DVS) tussen? Voor jou heb ik de ontvangers een reset gegeven vanaf deze kant. Als je jouw abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Laat je me weten wat je ervan vindt?

Bedankt voor de reactie. De melding deed de gehele zaterdag voor. Ineens was de melding zondag niet meer en konden we gewoon weer tv kijken. Doordat de kast nu eenzijdig is gereset, moet ik alle gegevens opnieuw invullen. Deze gegevens heb ik niet meer. Dus nu ook geen tv meer. Ik probeer via mijn telfort de pincode te wijzigingen, maar er blijkt nu een storing te zijn dus ik kan mijn pincode niet wijzigen. Conclusie woensdagavond geen tv meer.
Na twee dagen zoeken heb ik de pincode kunnen vinden. Heb nu ingelogd en de tv doet het weer.

Reageer