Zender niet beschikbaar!

• 21 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 376 keer bekeken

Ook ik heb al geruime tijd - een maand - last van het euvel ' Zender niet beschikbaar'.
Was het in het begin nog sporadisch, nu wordt het steeds erger.
Niets veranderd aan de verbinding, modem, bekabeling etc. , euvel is ' spontaan' ontstaan.
Modem gereset met paperclip, kabels in en uit, ontvanger gereset... kortom alle aanwijzingen van Telfort gevolgd, niettemin blijft de melding om de haverklap terug komen.
Dat is geen prettig TV kijken en dan zeg ik het nog netjes.
Kom Telfort, doe er wat aan !
Als Ziggo op afstand het modem kan resetten waarmee storingen worden verholpen, dan moet Telfort dat toch ook kunnen !
Niet een hele waslijst met instructies in een mail naar klanten sturen, maar ze daadwerkelijk helpen.
De klanten zijn niet de techneuten, jullie wel, althans, daar ga ik vanuit.
Wees dus eens klantvriendelijk en help !
Anders is een overstap naar een andere provider voor de hand liggend en verliest Telfort derhalve klanten.
Het is aan jullie !

Ga niet bellen, ik ben doof, dus dat gaat niet werken.
Mailen mag altijd.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi T.. Schalk! Ik heb zojuist jouw verbinding erbij gepakt en zie dat er inmiddels contact is geweest en dat er een verandering op de lijn is aangevraagd.

De verandering gaat gepaard met een hogere snelheid waarvan ik denk dat hiermee het probleem opgelost zal worden.

Mocht je toch onverhoopt nog vragen hebben, let me know. Mijn excuus dat je even hebt moeten wachten op dit antwoord.
Hoi T.. Schalk! Ik heb zojuist jouw verbinding erbij gepakt en zie dat er inmiddels contact is geweest en dat er een verandering op de lijn is aangevraagd.

De verandering gaat gepaard met een hogere snelheid waarvan ik denk dat hiermee het probleem opgelost zal worden.

Mocht je toch onverhoopt nog vragen hebben, let me know. Mijn excuus dat je even hebt moeten wachten op dit antwoord.

@Henk;
Kan je voor mij ook nog iets betekenen? Ik heb hetzelfde probleem. Ook al in een topic gemeld.
Sinds een paar dagen hebben wij dit probleem ook.
Alles 2 x gedaan wat geadviseerd word, we hoorden van onze dochter dat zij deze problemen ook al een paar weken hadden.
Worden niet echt vrolijk hiervan.
Nooit problemen gehad, dus hoe kan dit dan ineens ontstaan en niet alleen bij ons?
Graag een oplossing, want dit is niet bevordelijk om bij Telfort te blijven .
Mvgr

Reageer