beantwoord

Zender 81 politiek

• 4 juni 2020
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Gisterenavond wil ik wat volgen op zender 81 politiek. Echter zie ik dat wij de keuze niet meer hebben, waarschijnlijk sinds 1-6. Wat is hiervan de reden? Telfort wordt KPN, maar alles blijft hetzelfde? Ook vandaag na het werk wilde ik wat volgen, maar helaas………. Graag snel terugzetten of de prijs verlagen!

icon

Beste antwoord door jimny 4 juni 2020, 19:25

Als ik het goed heb was deze zender opengezet voor iedereen i.v.m. de corona, overigens is deze zender ook live te volgen via internet, de vergadering is nu geschorst tot 20.15 uur

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Sinds 2 jaar zit de zender politiek in het pluspakket en dat zowel bij KPN als bij Telfort 

Reputatie 1

Dank voor je reactie Jimny. Ik heb tot 1-6 bijna dagelijks de zender gevolgd. Het zal dan wel alleen voor KPN gelden. En nee ik ben onlangs niet van pakket gewisseld.

Reputatie 8
Badge +18

Als ik het goed heb was deze zender opengezet voor iedereen i.v.m. de corona, overigens is deze zender ook live te volgen via internet, de vergadering is nu geschorst tot 20.15 uur

Reputatie 1

Ik wist niet dat het via internet te volgen was, dan ga ik zo kijken. Ah dat is makkelijk te vinden. Dank voor je tip! Als ik google zie ik al meerdere opmerkingen van klanten bij telfort. Ik ben dus niet de enige.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Caliet, jimny heeft je vraag zo te zien al beantwoord. Een aantal zenders was tijdelijk beschikbaar voor iedereen, ook als ze niet bij je actieve zenderpakketten hoorden. Dat is nu niet meer het geval, waardoor zulke zenders nu niet meer te zien zijn. Via zijn alternatieve manier om het te kijken is het ook gelukt begrijp ik :slight_smile:

Reageer