Zeer slecht en wegvallend beeld I-tv

• 6 april 2013
  • 3 reacties
  • 2340 keer bekeken

Sinds enkele dagen valt regelmatig het beeld van de tv weg of blijft hangen. Voorheen gebeurde dit zo af en toe, maar nu met veel regelmaat.
In het begin hielp het nog om alles te herstarten, maar dat mag nu ook niet meer baten.
Vandaag alles weer geherstart met software verwijderen, ontvanger start niet op. Na de stekkers te hebben verwijderd eindelijk de ontvanger weer in de lucht. Alleen het heeft niets geholpen!
Wat kan ik nog meer doen?

Verbinding is draadloos en geïnstalleerd door een monteur van Telfort. Internetsnelheid is goed.

3 reacties

Badge +2

Verbinding is draadloos 

Tja, daar is alles al mee gezegd. Gebruik de zoekfunctie maar eens in dit forum.
Weinig aan te doen behalve het normaal bedraad aan te sluiten.
Belachelijk dat ze dit product dan zo verkopen zonder een garantie op goede kwaliteit te kunnen bieden. Snel kijken hoe snel ik weer naar ziggo kan overstappen!
Reputatie 8
Badge +18
Wat is je internetsnelheid en heb je de devolos al gereset en zitten de devolos wel in dezelfde groep, ik heb al eens gelezen
dat zelfs een led lamp een storing veroorzaakte.

Je kunt de devolos allemaal in een stekkerdoos doen die je aansluit op het stopcontact waar het modem in de buurt zit en dan resetten binnen 2 minuten 

Reageer