beantwoord

Zappen via ITV app nieuwe glasvezelverbinding

• 7 augustus 2019
  • 16 reacties
  • 251 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenmiddag
We hebben vandaag een nieuwe wifikastje van KPN gekregen
ik had op mijn ipad een Telfort app waarbij ik de zenders kon wisselen en tv gids.
nu wil ik vragen of KPN ook zoiets heb.
Ook wil ik graag weten of ik een KPN id moet hebben.
ik heb wel een abonnement nummer met pincode maar die werkt niet.
abonnementnummer is 20000003997719
Hoe los ik dit op
alvast bedankt

Gr Marjov

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Galdor68 7 augustus 2019, 21:53

Goedenavond @marjo1960

Een KPN ID is niet nodig en gaat nog niet werken we zijn nog steeds Telfort klant.
Telfort heeft twee tv apps de oude zwarte stoneroos glasvezel tv app mag je verwijderen .
De andere blauwe ITV app zal wel werken met je tv abonnements nummer en pincode.

Via deze app zenders wisselen gaat spijtig genoeg niet werken.
Met wifi kastje bedoel je de Experiabox?
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Misschien even vragen op het KPN forum?
Reputatie 1
Goedeavond
waar kan ik dit vinden
bedankt alvast
gr Marjov
Reputatie 8
Badge +17
ongeveer hier: https://forum.kpn.com/
Goedenavond @marjo1960

Een KPN ID is niet nodig en gaat nog niet werken we zijn nog steeds Telfort klant.
Telfort heeft twee tv apps de oude zwarte stoneroos glasvezel tv app mag je verwijderen .
De andere blauwe ITV app zal wel werken met je tv abonnements nummer en pincode.

Via deze app zenders wisselen gaat spijtig genoeg niet werken.
Met wifi kastje bedoel je de Experiabox?
Reputatie 1
goedemorgen
Met wifi kastje bedoel je de Experiabox? Dat klopt.
Dus eigenlijk kan ik niet meer makkelijk van zender wisselen via ipad.
Dat is wel jammer.
Bedankt voor u uitleg
gr Marjov
Dat klopt deze app mist die mogelijkheid. Ik heb dit al als verbeter tip aangegeven.
Hier de link naar de juiste app als je deze zelf nog niet hebt gevonden.
https://apps.apple.com/nl/app/telfort-online-tv/id494736412
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @marjo1960, ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat je over bent gegaan van de oude naar de nieuwe glasvezelverbinding. Hierbij vervalt inderdaad de oude app. Daar is een nieuwe voor in de plaatst gekomen. Op deze pagina lees je daar meer over. Je kan hier inderdaad niet meer mee van zender wisselen zoals Galdor68 ook al uitgelegd heeft.
Maar je kan er wel overal opnames mee inplannen, dat is een pluspunt, net als dat deze app ook op je mobiel werkt.
Maar je kan er wel overal opnames mee inplannen, dat is een pluspunt, net als dat deze app ook op je mobiel werkt.
Dat opnames inplannen kon zoals je wel of niet weet met de andere versie ook.
Het niet afhankelijk zijn van de Tablet is een pluspuntje net als het kunnen gebruiken van
https://telfort.interactievetv.nl/
Ik mis echt de functie van het zender kiezen via die app. Persoonlijk vind ik tv kijken op 5 inch schermpjes niks 10 inch gaat aardig.
10 inch vind ik ook niks, doe mij maar 55 inch, vind de 42 inch op zolder al te klein.

Maar kon met de oude amino app opnames ingepland worden, of ging dat dan ook in de cloud, ik kon dat namelijk niet maar ik had de M540's met HDD in gebruik.

Ik gebruikte de app eigenlijk nooit, had voor mij geen meerwaarde.
Dat ging al in de cloud zover ik weet opname heeft voor mij geen meerwaarde nooit gebruikt.
Reputatie 1
Goedemiddag
Ik weet dat u niet van KPN ben
m
Maar alles is woensdag over gezet ook onze vaste telefoon. Nu wil alleen de telefoon niet werken.
Volgens monteur zou het 24 uur duren inmiddels is het 48 uur.
Waar moet ik zijn om dit opgelost te krijgen?🤗
gr Marjov
Bij @Bart - Telfort met KPN hebben we nog niks te maken of ben je nu klant van KPN ben je overgestapt?
Uit de reactie Bart te zien nog niet. Je mag voorlopig de naam KPN vergeten als daar geen mobiele abonnementen zijn.

Heb je het nieuwe glasvezel kastje en de experiabox al uitgezet(de stekker eruit)
Daarna eerst eerst het glasvezel kastje aan daarna pas na zeg 1 of 2 minuten de experiabox.
Reputatie 1
Goedemiddag.
Wat een goede tip van u.
Alles uit en om ste beurt aangezet en ja de telefoon werk weer
Super bedankt
gr Marjov
Zeg maar jij als klanten onder elkaar.
Fijn dat het weer werkt.
Reputatie 8
Badge +12
Ik lees dat de telefoon inmiddels ook weer werkt dankzij Galdor68. 🙂 Heel fijn. Veel plezier ervan.

Reageer