YouTube via Interactieve TV

• 20 juni 2017
  • 7 reacties
  • 2344 keer bekeken

Hallo,

Telfort TV heeft een YouTube app. Nu is het wat lastig om titels via de afstandbediening in te toetsen. Ook kun je niet inloggen zodat ik mijn eigen YouTube filmpjes kan bekijken.
Het zou handig zijn als YouTube gewoon via m'n telefoon te bedienen is. Bij Netflix werkt dat namelijk wel als ik mijn telefoon verbind met de interactieve TV box. Via m'n telefoon kan ik Netflix op m'n TV dan bedienen.
Hebben jullie in de planning zitten dit voor YouTube ook mogelijk te maken?

Peter

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Peter, het moet gewoon kunnen om Youtube via je telefoon met de TV te verbinden. Dit staat los van ons als provider.
Wellicht heb je wat aan onderstaande link. Laat je even weten als het is gelukt?

https://support.google.com/youtube/answer/3230451?hl=nl
Nee het is niet gelukt. Lukt het jou wel?
Ik heb een IPhone, Netflix kan ik (ook niet altijd) met m'n telefoon dienen, YouTube werkt helemaal niet icm m'n iPhone.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Peter, excuses voor de late reactie. Maak je gebruik van YouTube via de app of via de browser op je iPhone?
Ik gebruik YouTube via de app.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Peter, ik heb het even nagevraagd en het is helaas inderdaad niet mogelijk om YouTube via Méér TV te bedienen met je telefoon. Mijn eerdere reactie waarin ik aangaf dat het wel kon is dus onjuist. Excuses hiervoor. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 1
Zoals hierboven al vermeld zou dit wel een hele fijne optie zijn als Telfort dit kan bewerkstelligen in de toekomst. Vindt meer TV best handig gebruik nu ook Netflix, het zou mooi zijn als we in de toekomst ook met je eigen Youtube account kunt inloggen zodat je door je abbonementen kunt zoeken.
Reputatie 3
Badge
@Stephen - Telfort

zie bovenstaand. ZIjn hier plannen voor?
Zo ja, heb je meer info?

Reageer