beantwoord

YouTube app tv crash meerdere keren per week

• 29 juli 2020
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

Reputatie 1

De Youtube app op mijn tv crasht meerdere keren per week. De enige manier om dit op te lossen is om de tv ontvanger te resetten en terug te zetten naar de fabrieksinstellingen - wat enige tijd duurt en waardoor ik zowel bij youtube als bij alle andere apps telkens opnieuw in moet loggen. Waarom crasht alleen deze app steeds en hoe is dit op te lossen? Meerdere keren per week mijn tv ontvanger resetten begint vervelend te worden...

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 augustus 2020, 10:34

Hoi @cscutigliani, welkom op het forum. Het is niet de bedoeling dat je jouw tv-ontvanger zo vaak moet resetten natuurlijk! De YouTube app hoort het gewoon goed te doen, het enige wat je daarvoor zou hoeven doen is de app opstarten. Ik heb je een vervangende ontvanger toegestuurd, die zal je binnen enkele dagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

De oude ontvanger kan je naar ons terugsturen.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8

Koop beter bijv. een Chromecast, en sluit die op je TV aan.
Kun je vanuit een smartphone YouTube naar TV casten. Vermoed dat zoiets stabieler werkt.

De oplossing zal een nieuwe ontvanger zijn.

De tip van Babylonia is goed, nadeel is de extra apparatuur die daarvoor nodig is of moet worden aangeschaft, waarbij een goede stabiele wifi verbinding ook van belang is.

Nog een optie heb je een slimme TV gebruik dan de youtube app die daar op zit.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @cscutigliani, welkom op het forum. Het is niet de bedoeling dat je jouw tv-ontvanger zo vaak moet resetten natuurlijk! De YouTube app hoort het gewoon goed te doen, het enige wat je daarvoor zou hoeven doen is de app opstarten. Ik heb je een vervangende ontvanger toegestuurd, die zal je binnen enkele dagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

De oude ontvanger kan je naar ons terugsturen.

Reputatie 1

Heel fijn @Jasper - Telfort, ik wacht het even af!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @cscutigliani, ik zie dat de nieuwe ontvanger gisteren is bezorgd. Heb je 'm al aan kunnen sluiten? Hoe gaat het nu met de YouTube app?

Reputatie 1

Hoi @Jasper - Telfort , ik ga hem vandaag aansluiten en deze week bekijken of ik nog dezelfde storing krijg!

Reageer