beantwoord

Wordt Digitenne automatisch overgenomen?

• 2 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Hoi krijg inmiddels, als het goed is weer digitenne na een fout van KPN....
Maar neemt telfort dit automatisch over of moet ik dan bellen met de klantenservice?
icon

Beste antwoord door Michael 10 augustus 2017, 18:46

Hoi Paul, mijn collega is je inmiddels van dienst in dit topic. Wil je alleen daar verdere reacties plaatsen? Dan blijft het overzichtelijk. Bedankt!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Paul, mijn collega is je inmiddels van dienst in dit topic. Wil je alleen daar verdere reacties plaatsen? Dan blijft het overzichtelijk. Bedankt!
Beste Michael,
ik had tot maart/ april jongstleden digitenne op 2 tuners.
1 kooptuner en 1 huurtuner. Heb de huurtuner terug gebracht omdat wij er maar van 1 gebruik maken.
Aangezien KPN geen kooptuners meer heeft, ging het dus mis....
Mijn abonnement werd beeindigt..... Dit was natuurlijk niet de bedoeling! Maar ben hier dus al zo'n 4 maanden mee bezig om dit weer recht te zetten. Maar word van het kastje naar de muur gestuurd....
Nu heb ik dus via KPN weer digitenne, maar zal Telfort het weer moeten koppelen aan mijn interactieve tv....
Want dat kunnen zij dus niet.... En als ik het via deze site wou doen krijg ik de keuze tussen een tuner (huren) of een nieuwe kaart (huren) en dat is niet de bedoeling omdat ik al een tuner met kaart heb die zij verwijdert hadden omdat ze mijn digitenne hadden opgezegt!
En op deze site kan ik niets vinden om dit weer te koppelen.....
Dus vandaar de vraag! Anders word het dus de klantenservice bellen ben ik bang en weer eens boos worden. Ben er zachtjes aan wel klaar mee.
Met vriendelijke groet,

Paul van der Weck
Reputatie 8
Badge +2
Hi duimpie11, welkom terug! Goeie vraag stel je! Het antwoord is afhankelijk van waar en hoe je Digitenne besteld hebt. Als je dit via deze website hebt gedaan, dan kun je ervoor zorgen dat je korting krijgt op de kosten omdat je al een abonnement hebt bij ons. Als je het via KPN hebt besteld, dan moeten zij dit verder in orde maken. Wij kunnen helaas niets zien wat Digitenne betreft. Kun je uitleggen wat er precies gebeurd is? Kijk uit naar je reactie.

Reageer