beantwoord

witte stip in online tv

• 2 februari 2016
  • 40 reacties
  • 697 keer bekeken

Hallo,

Als ik mijn online tv app aanzet op mijn telefoon, blijft er een witte stip met 3 kleine zwarte puntjes in beeld staan. Hoe kan ik dit weg krijgen? Aangezien ik er verder ook niks mee kan als ik er op druk. Ik kan de stip alleen verschuiven. De zenders ed gaan uit beeld, en dit blijft staan. Heeeel irritant! Hopelijk heeft iemand een oplossing???
icon

Beste antwoord door L-ja 24 februari 2016, 17:32

Nee, mijn vriend heeft de app ook op zijn telefoon staan en hij heeft er geen last van. Misschien dat het dan aan mijn toestel ligt
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo L-ja, dat is zeker irritant. Zie je de witte stip en 3 kleine puntjes ook staan als je de app verwijdert en opnieuw installeert?
Ja dat heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet, staat nog steeds in beeld. Ik kan de stip wel verschuiven, maar niet weghalen
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie L-ja, ik neem aan dat je je telefoon ook uit en weer aan hebt gedaan? Kun je een screenshot hiervan posten in dit topic? Bij voorbaat dank!
Hierbij een screenshot. Uit en weer aan doen heb ik ook geprobeerd
Telefoon n kwart slag kantelen helpt ook niet?
Nee ook niet. Ik had dit eerst niet..snap er ook niks van
Nee ook niet. Ik had dit eerst niet..snap er ook niks van

Al geprobeerd wat er gebeurt als je de updates van die app wist? Die keuze kan je vinden toepassingsbeheer of iets dergelijks.
Ik heb t over Android trouwens.
Ik neem aan dat dat applicatiebeheer is? Hier kan ik alleen de cache legen en gegevens wissen. Allebei gedaan trouwens en werkt ook niet. Geen idee hoe ik de update moet verwijderen.
Gegevens wissen bedoelde ik idd.
Mysterieus verschijnsel moet ik zeggen. Wat voor telefoon is dat? Mogelijk dat er meer gebruikers zijn met iets dergelijks.
Ik heb de samsung galaxy s6. Ben dan wel erg benieuwd of er meer mensen last van hebben
Ik heb de samsung galaxy s6. Ben dan wel erg benieuwd of er meer mensen last van hebben

Er moet natuurlijk ergens in de afgelopen tijd iets zijn gebeurt. Omdat je aangeeft dat je het verschijnsel eerst niet had.
Sinds wanneer is dit dan? Is het os miss recent geüpdatet of zijn er app's geïnstalleerd?
Na een update volgens mij. Verder niks veranderd
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het uploaden van de screenshot. Wellicht dat het terugzetten van je telefoon naar fabrieksinstellingen dit probleem verhelpt. Zou je dat nog even willen problemen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo L-ja, is de witte stip nog aanwezig? Ook na het terugzetten van de telefoon naar fabrieksinstellingen?
Hallo, sorry ik had nog niet gereageerd. Ja de stip is nog steeds (of alweer) aanwezig. Ook na het terugzetten van de instellingen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo L-ja, excuses voor de late reactie. Helaas hebben wij geen verklaring of oplossing voor dit issue. Zie je de stip ook als je de app op een ander toestel installeert?
Nee, mijn vriend heeft de app ook op zijn telefoon staan en hij heeft er geen last van. Misschien dat het dan aan mijn toestel ligt
Reputatie 8
Ik neem aan dat dat applicatiebeheer is? Hier kan ik alleen de cache legen en gegevens wissen. Allebei gedaan trouwens en werkt ook niet. Geen idee hoe ik de update moet verwijderen.
Er is altijd een mogelijkheid om de complete app te wissen.
Zou ik toch eens proberen. Na verwijdering smartphone opnieuw opstarten.
Na opstart de app weer volledig opnieuw installeren.
Geprobeerd net maar werkt ook niet
Reputatie 8
Jammer.
Zal moeilijk te achterhalen zijn als op het ene toestel het wel werkt, en een ander niet.
dit is n interessant verschijnsel. Durf je het aan om je toestel root te geven en dan het huidige rom te vervangen? Als je geen enkele kennis van zaken hebt moet je dat niet zelf doen want 'n S6 is geen goedkoop speelgoed. Ik ben bang dat je anders met die witte spook stip zal moeten leren leven. Of Samsung zelf moet je verder willen helpen natuurlijk. Heb je daar al aan de bel getrokken?
Ik durf het wel maar ga dat niet doen. Mijn telefoon is net een maand oud. Ik leer er maar mee leven. Samsung nog niet geprobeerd zou eventueel nog een optie zijn. Bedankt
Ik durf het wel maar ga dat niet doen. Mijn telefoon is net een maand oud. Ik leer er maar mee leven. Samsung nog niet geprobeerd zou eventueel nog een optie zijn. Bedankt

Begrijpelijk dat je root nu niet ziet zitten maar ik zou zeker Samsung hier op aanspreken. Als je aangeeft dat het verschijnsel is opgetreden na 'n update van het os zullen ze miz. actie moeten ondernemen. Succes ermee en hopelijk kom je van je stip af 🙂
Reputatie 8
Badge +18
Ik kom in deze handleiding iets tegen op pagina 131 en wat je ziet op je scherm is een schuif die je kunt inschakelen dus ff puzelen hoe je hem uit kunt zetten

Als je er op drukt kun je hem ook in de prullenbak kieperen

https://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-Galaxy-S6---SM-G920F/preview-handleiding-651758.html
Alles wat op pagina 131 staat heb ik uitgeschakeld staan. Denk niet dat dat het is