beantwoord

Witte afstandsbediening werkt niet goed meer

• 25 juli 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedemorgen,

Na heel wat jaartjes goed te werken is de afstandsbediening erg in de war. Het maakt niet uit waar we op drukken, hij gaat altijd naar 7.

Hoe kan ik dit oplossen? (Zender 7 begint erg saai te worden)

Groetjes

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 juli 2020, 09:00

Hoi @Annika Wouterse, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je alleen RTL7 een beetje saai vindt! Ze hebben vast genoeg leuke programma's, maar een beetje afwisseling is ook goed natuurlijk. 

Als een afstandsbediening is bezig de geest te geven zien we vaker dat de 7 voor alle knoppen werkt, ik ga je afstandsbediening vervangen. Er is nu een nieuwe naar je onderweg, die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen!

Na ontvangst kan je 'm op het tv toestel instellen, zodat je onder andere de volume knoppen ook kunt gebruiken.

Veel kijkvariatie alvast weer!

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare Telfort wie je bent zodat ze je een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen

Bedankt voor de tip! Ik heb het aangepast.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Annika Wouterse, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je alleen RTL7 een beetje saai vindt! Ze hebben vast genoeg leuke programma's, maar een beetje afwisseling is ook goed natuurlijk. 

Als een afstandsbediening is bezig de geest te geven zien we vaker dat de 7 voor alle knoppen werkt, ik ga je afstandsbediening vervangen. Er is nu een nieuwe naar je onderweg, die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen!

Na ontvangst kan je 'm op het tv toestel instellen, zodat je onder andere de volume knoppen ook kunt gebruiken.

Veel kijkvariatie alvast weer!

Reageer