beantwoord

Witte afstandsbediening werkt niet goed

• 17 december 2019
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Mijn afstandsbediening werkt niet goed meer. Een aantal knoppen doen  het niet meer ook niet na vervanging van de batterijen. 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 december 2019, 08:47

Hoi @rvanbraam, welkom op het forum. Ik zie dat je gisteren ook al contact hebt gehad via de collega's op social media en zij hebben je inmiddels een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast weer.

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem.

De witte afstandsbediening werkt niet goed meer. Een aantal knoppen doen helemaal niks meer. Menu, gids en nog een paar.Ik heb de batterijen vervangen maar dat helpt ook niet.

Groeten,

Evelyn

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 2

Hoi,

Je kunt de klantenservice bellen en een nieuwe vragen. Dat heb ik laatst ook gedaan toen de mijne kapot was. Ik kreeg de volgende dag een nieuwe opgestuurd - ja,  helemaal gratis!

succes,

Telefortuna

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @rvanbraam, welkom op het forum. Ik zie dat je gisteren ook al contact hebt gehad via de collega's op social media en zij hebben je inmiddels een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast weer.

Reageer