beantwoord

Witte afstandsbediening defect

• 13 januari 2020
  • 9 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 1

Beste lezer,

de witte afstandsbediening werkt de laatste tijd erg slecht. Met name de pauze/start knop en de doorspoelknoppen doen het nagenoeg niet meer. Wat een programma terugkijken erg lastig maakt. 
Ook reageren de cijfers erg traag of helemaal niet. Nieuwe batterijen hebben dit probleem helaas niet verholpen. 

Hebben jullie wellicht een oplossing?

Alvast bedankt!

Groet,

Tim

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 januari 2020, 13:48

Merci @timknulst, ik zie ze staan. Daarmee heb ik je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast! :slight_smile:

Bekijk reactie

9 reacties

Hallo @timknulst , wacht even de reactie van een moderator af, die je verder kan helpen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @timknulst, welkom op het forum. Zoals je de knoppen beschrijft is het kijken inderdaad aardig lastig geworden. Ik ga met je meekijken naar een nieuwe afstandsbediening, zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een seintje geeft dat je dat hebt gedaan weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 1

Hoi Jasper,

bedankt voor je bericht. Ik heb mijn NAW gegevens toegevoegd!

groet,

Tim

Reputatie 8
Badge +11

Merci @timknulst, ik zie ze staan. Daarmee heb ik je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast! :slight_smile:

Reputatie 1

Bedankt Jasper! Hoe wordt dit verder verrekend?

groet,

Tim

Hallo @timknulst , dat gaat je € 0,00 kosten.

De afstandsbediening heb je in bruikleen, net als de overige apparatuur die je van Telfort in bruikleen hebt zoals modem en tv-decoder. Gaat daar iets van stuk dan wordt dit kosteloos vervangen.

Reputatie 8
Badge +11

Dat kost inderdaad niets @timknulst :wink:  Een afstandsbediening kan een keer stuk gaan, dan vervangen we die als service. Als iemand bij wijze van spreken wekelijks om een nieuwe afstandsbediening vraagt is dat een ander verhaal, maar dat is hier natuurlijk niet aan de orde :slight_smile:

Reputatie 1

Super service! Dank!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan Tim! :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reageer