beantwoord

Witte afstandbediening defect

• 18 februari 2019
  • 12 reacties
  • 253 keer bekeken

Hallo Telfort,

Ik heb een witte afstandbediening maar nu werken de bovenste knoppen niet meer.
Zoals verder spoelen gaat niet meer dus erg vervelend.
De rest van de knoppen werken nog wel.
Alleen het bovenste gedeelte niet meer.
Graag een nieuwe afstandbediening.
Ik hoor graag van u.

M.v.g. Ad
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 februari 2019, 09:30

Goedemorgen Ad, niet fijn dat sommige knoppen van de afstandsbediening het niet meer doen. Het is duidelijk dat je een nieuwe nodig hebt.

Ik zie dat je gisteravond al contact gehad hebt met de klantenservice, en dat de nieuwe afstandsbediening onderweg is. Fijn dat dat geregeld is! Je ontvangt de nieuwe afstandsbediening binnen ongeveer twee werkdagen via de post thuis. Laat het gerust weten als ik je ergens mee kan helpen.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 1
Hoi @Ad Jaspers

Zet alvast je postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel als de klantenservice aan je bericht toe is kunnen ze je direct helpen.

Su6
Hallo,

Ik heb gisteravond nog contact gehad met Telfort.
Ze sturen binnen 2 dagen een nieuwe afstandbediening op.
Op mijn profiel staat alles ingevuld.
Toch bedankt voor de reactie.

M.v.g. Ad
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Ad, niet fijn dat sommige knoppen van de afstandsbediening het niet meer doen. Het is duidelijk dat je een nieuwe nodig hebt.

Ik zie dat je gisteravond al contact gehad hebt met de klantenservice, en dat de nieuwe afstandsbediening onderweg is. Fijn dat dat geregeld is! Je ontvangt de nieuwe afstandsbediening binnen ongeveer twee werkdagen via de post thuis. Laat het gerust weten als ik je ergens mee kan helpen.
Goedemorgen Alexandra,

Ja ik hoop dat ze wel de belofte nakomen, want dit is geen doen zo.
Ik kan namelijk niet meer doorspoelen.
Dus hoop de afstandbediening snel te hebben.

M.v.g. Ad

Hallo Alexandra,

Ik heb nog even een vraag over de kapotte afstandbediening.

Ik kan er nu bijna helemaal niks meer mee,er gaan nu steeds meer knoppen uitvallen.

Krijg ik nog een Track and Trace code of niet?

Dan nog een vraag komt hij met postnl of DHL.

Ik hoor graag van u.

M.v.g. Ad
Reputatie 8
Badge +11
Normaal gesproken krijg je geen track and trace code en is de bezorging in handen van PostNL.
Oke helemaal goed dank je wel.

Ik wacht het af maar vervelend is het wel kan bijna nu niks meer met de afstandbediening..

M.v.g. Ad
Reputatie 8
Badge +11
Dat is zeker vervelend, maar we zouden met z'n allen de hoofdprijs betalen als Telfort zit soort dingen per koerier zou laten bezorgen 😃
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Ad, ik snap dat je de nieuwe afstandsbediening graag snel wilt hebben, zeker als steeds meer knopjes het niet doen 😞

Je ontvangt de nieuwe afstandsbediening via de brievenbuspost, daarom is er geen track en trace code beschikbaar. Ik zie dat mijn collega 'm tijdens het gesprek direct besteld heeft, daarom verwacht ik dat je de afstandsbediening vandaag wel ontvangt, in het uiterste geval morgen. Vergeet ook niet om de nieuwe afstandsbediening in te stellen zo gauw je deze hebt, zodat je ook direct het geluid weer kan bedienen :)

Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen en of alles is gelukt?
Hallo Alexandra,

Ik heb net de afstandbediening binnen gekregen 😀
Heel fijn alles werkt weer dank jullie wel voor de goede service.
Telfort blijft gewoon goed top 👆🏻
Reputatie 8
Badge +9
Hi Ad, dankjewel voor de update en je leuke berichtje 🙂 Fijn dat je 'm snel had en alles het weer goed doet!

Reageer