beantwoord

Wijzingen per juli 2017, mag ik dan ook weg bij Telfort?

• 8 mei 2017
  • 3 reacties
  • 693 keer bekeken

Ik heb zo'n ongelooflijke spijt dat ik weer bij Telfort terecht gekomen ben, vroeger was het een uitermate betrouwbare provider, maar nu is het dweilen met de kraan open. De support is naatje pet, ze beloven van alles, maar uiteindelijk doen ze gewoon NIETS.
Ik wordt gewoon niet goed van TV van Telfort, opnames? Ok je kunt er wel naar kijken, als je 5 of 6 keer via al de menu stappen bent gegaan naar het programma dat opgenomen is heb je kans dat je kunt kijken, meestal moet ik doorgaan totdat het zover is, en ik heb een paar keer bij de eerste keer dat ik op afspelen drukte meteen kunnen kijken...
Overigens geld dit ook voor programma gemist, tis gewoon roulette, bijna nooit meteen prijs...
En om het meteen maar nog erger te maken, ik heb de afgelopen paar dagen al 2 keer meegemaakt dat ik savonds zit te kijken, en knal ineens wordt de tuner opnieuw ingesteld.

WAARDELOOS!!!
icon

Beste antwoord door rvdl 9 mei 2017, 11:19

Bij veel gestelde vragen op : https://www.telfort.nl/algemeen/wijzigingen-2017.htm

Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen ?
Antwoord :
Dit kan uiteraard. Je kunt je abonnement tot 4 juli kosteloos wijzigen of eventueel opzeggen via onze klantenservice op 088 765 0087
(De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer).

Tot waneer kan ik kosteloos mijn abonnement opzeggen ?
Andwoord :
In verband met de wijzigingen heb je het recht om je abonnement tot 4 juli 2017 kosteloos te wijzigen of eventueel op te zeggen.
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
Bij veel gestelde vragen op : https://www.telfort.nl/algemeen/wijzigingen-2017.htm

Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen ?
Antwoord :
Dit kan uiteraard. Je kunt je abonnement tot 4 juli kosteloos wijzigen of eventueel opzeggen via onze klantenservice op 088 765 0087
(De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer).

Tot waneer kan ik kosteloos mijn abonnement opzeggen ?
Andwoord :
In verband met de wijzigingen heb je het recht om je abonnement tot 4 juli 2017 kosteloos te wijzigen of eventueel op te zeggen.
Badge +1
Wat vervelend dat het niet werkt zoals je mag verwachten.
Ik kan mij niet voorstellen dat de problemen die je ervaart een feature zijn bij Telfort.
Heb je al contact gehad met de Telfort klantenservice, wellicht is het met één telefoontje opgelost.
Beter lezen, want ik ja, ik heb contact gehad met de support, die beloven van alles maar doen NIETS.
Het enige want die dreutelaars zeiden was, modem resetten, TV kastje resetten, en als dat niet werkt opnieuw contact opnemen, wat ik gedaan heb. Toen werd me beloofd dat ze mij zouden berichten wat er moest gebeuren, en dan hoor je er niets meer van. :@

Dus nu ben ik per 4 juli weg, in de hoop dat me dat veel ergernis zal besparen

Reageer